Gå til innhold

Anmeldelse: Fallout 3 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Noen som egentlig vet hvor mye "dårligere" PS3 -versjonen er?

 

Jeg bestilte PS3 CE, av en eller annen ukjent grunn (fordi jeg har mindre spill til den, enn 360 -tror jeg), men siden jeg har valget mellom å velge, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gå for..

 

PS3 -versjonen min ligger i postkassa mi nå sikkert, as we speak.. Men, i natt bestilte jeg også 360 CE -versjonen.. Men, den har ikke blitt bekreftet sendt enda.. Vet ikke helt hva jeg skal velge!?

 

 

Er det bare forskjeller for den "superkresne", så er det jo ikke så farlig.. Men, om det er slik at "tilogmedjeg" vil bli skuffet med PS3 versjonen, så vil jeg jo selvsagt bytte..

 

 

Ingen som vet om noen tester mellom de to?! Med bilder, helst.. ?

 

 

Takk, takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som egentlig vet hvor mye "dårligere" PS3 -versjonen er?

 

Jeg bestilte PS3 CE, av en eller annen ukjent grunn (fordi jeg har mindre spill til den, enn 360 -tror jeg), men siden jeg har valget mellom å velge, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gå for..

 

PS3 -versjonen min ligger i postkassa mi nå sikkert, as we speak.. Men, i natt bestilte jeg også 360 CE -versjonen.. Men, den har ikke blitt bekreftet sendt enda.. Vet ikke helt hva jeg skal velge!?

 

 

Er det bare forskjeller for den "superkresne", så er det jo ikke så farlig.. Men, om det er slik at "tilogmedjeg" vil bli skuffet med PS3 versjonen, så vil jeg jo selvsagt bytte..

 

 

Ingen som vet om noen tester mellom de to?! Med bilder, helst.. ?

 

 

Takk, takk..

 

Eneste skikkelige merkbare forskjellen er jo at du ikke får lastet ned downloadable content, i og med at dette er eksklusivt til PC og Xbox360

Lenke til kommentar
vil det bli masse hakking på min pc med dette spelet?

 

har 2gb ram

nvidia geforce 8500 GT 1024 mb

intel core 2 duo prosessor

windows vista

Vil nok gå helt bra på lavere innstillinger, men du burde så absolutt oppgradere skjermkortet. Hva slags prosessor har du mer eksakt? Intel core 2 duo sier ikke så altfor mye siden klokke frekvensen kan være på lav og høy. Er det dual eller quad core?

trur det er dual eg har..

Lenke til kommentar
Takk for svar! :)

 

Har til dags dato ikke benyttet meg av et slikt tilbud enda, enda jeg har flere spill hvor dette er mulig på..

 

Vet du noe om selve kvaliteten da? :)

 

Vel, anmelder så ikke de store forskjellene, og merket ikke at spillet av dårlig kvalitet. Men foretrakk pc versjonen selvsagt. En super pc kjører jo dette spillet bedre enn noen av dagens konsoller klarer.

Tipper forskjellene er småe, og sikkert ikke noe å bry seg om. Tror jeg har bestemt meg for å gå for ps3 versjonen, så kan jeg alltids prøve spillet på pc senere :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Takk for svar! :)

 

Har til dags dato ikke benyttet meg av et slikt tilbud enda, enda jeg har flere spill hvor dette er mulig på..

 

Vet du noe om selve kvaliteten da? :)

 

Vel, anmelder så ikke de store forskjellene, og merket ikke at spillet av dårlig kvalitet. Men foretrakk pc versjonen selvsagt. En super pc kjører jo dette spillet bedre enn noen av dagens konsoller klarer.

Tipper forskjellene er småe, og sikkert ikke noe å bry seg om. Tror jeg har bestemt meg for å gå for ps3 versjonen, så kan jeg alltids prøve spillet på pc senere :p

 

Hehe ja husker noen av vennene mine va så krye av ps3 at den skulle knuse pc´n min i grafikk.

 

Men det skjedde ikke :)

 

Bilspill og arcade lignende spill er for konsoll syns jeg, og mmorpg,fps OL er for pc, så jeg kjøper litt for begge plattformene

Lenke til kommentar
Kan godt hende at ps3 skulle knuse en normal pc den gang den ble lansert. Men verden går videre, og fra ms og sony har bestemt seg for specs til en konsoll og til konsollene faktisk kommer ut så er det skjedd mye. En ps3 eller xbox 360 er vel ganske gode til en 2005 pc å være?

 

Ps3 kom sent i japan 2006 (november) vet ikke med norge.

 

Men poenget va hvordan di jaget den opp til og ver så mye bedre grafikk på den.

 

*Andre som har bestillet fra komplett.no ?

 

Venter enda på spillet, men det er vel posten som er treg siden det nermer seg julerush

Lenke til kommentar
Kan godt hende at ps3 skulle knuse en normal pc den gang den ble lansert. Men verden går videre, og fra ms og sony har bestemt seg for specs til en konsoll og til konsollene faktisk kommer ut så er det skjedd mye. En ps3 eller xbox 360 er vel ganske gode til en 2005 pc å være?

Problemet er jo at det tar litt tid før man får fram god grafikk på konsoll også, særlig på PS3 som jeg tror fortsatt har mye potensiale.

Lenke til kommentar

Sitter og spiller nå, kjøpte akkurat spillet på game (de har visstnok solgt spillet siden 24. trodde at det var for tidlig jeg da). Og fy faen for et genialt spill så langt (har vel spilt en 3-4 timer), det går langt over forventning og alle bekymringer jeg hadde for at det var et dårlig spill er borte. Bethesda leverer med ekstrem høy grad humor (typisk fallout humor om ikke bedre), godt gameplay og rett og slett det beste spillet deres til nå (vel har ikke spilt nok til at jeg egentlig kan si om det er bedre en daggerfall, morrowind og oblivion).

 

VATS systemet var en bekymring for mange inkludert meg, men etter å ha brukt det en stund så liker jeg det bare bedre og bedre. En god vri på realtime rpg.

 

Anbefaler spillet til alle inkludert fallout fanatikere, jeg digger spillet selv om jeg er en ihuga fallout fanboy.

Lenke til kommentar
Kan godt hende at ps3 skulle knuse en normal pc den gang den ble lansert. Men verden går videre, og fra ms og sony har bestemt seg for specs til en konsoll og til konsollene faktisk kommer ut så er det skjedd mye. En ps3 eller xbox 360 er vel ganske gode til en 2005 pc å være?

 

Mulig den "skulle" det, den gjorde det ihvertfall ikke, da Geforce 8-serien kom på ca samme tidspunkt til PC. Men konsollene var som du nevner relativt habile i ytelse kontra en PC i starten.

 

AtW

Lenke til kommentar
Nå har jeg min PS3 CE her også.. ikke pakket opp enda men.. ligger fortsatt i pakkepapiret.. :)

 

 

 

EDIT:

 

Og når står det at min 360 CE versjon har blitt levert fra GameZone også...

 

 

WHAT TO DO!?!? :cry:

 

 

EDIT2:

 

278779.jpeg

Finn ut hvilken av spillene du vil ha også selger du/leverer tilbake det andre spillet ;) .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...