Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er sagt, synes jeg Lamps burde blitt kaptein. Han er vel den på landslaget nå som har minst på "rullebladet" etterhvert av de profilerte spillerne. Dessuten kan han fungere som mekler mellom Terry og Bridge i den grad det er mulig.

 

Helt enig...Frank Lampard ville vært et framifrå valg.Han er en fyr som er lett og like,kontra Steven Gerrard (for andre enn Liverpool-fans),Rio Ferdinand og Wayne Rooney (for Man Utd-fans) og John Terry (for Chelsea fans).

Når er vel kanskje Rooney Englands goldenboy nr uno. Engelske fans hadde ikke hatt noe imot at Rooney ble kaptein.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du gjorde en tåpe ut av deg selv, Herr Brun. Jeg tviler sterkt på at utroskap er mer utbredt i fotballkretsen enn normalt, det kommer i mye større grad frem når en profilert spiller har vært utro, fordi det er penger å tjene.

 

Når det gjelder Rooney "bestemor-saken" vs Terrys "17-åring-skandale" så vil jeg påpeke at det er en vesentlig forskjell. En 17(?) år gammel Wayne Rooney som betalte for sex fra en dame i 40-årene som også var bestemor mot Terry som var godt voksen og forlovet med Toni. Du har rett i den forstand at det er en god del spillere som har noe på "rullebladet", og jeg er selv glad for at livet mitt ikke brettes utover i sladrebladene og tabloidene, for selv om jeg kanskje har eksemplarisk oppførsel har jeg gjort et par blundere som hadde fått meg til å fremstå vesentlig annerledes som person enn det jeg er.

 

@Corey: Poenget med å trekke inn foreldrene til Terry? Det har lite å si hva foreldrene hans har gjort for min egen del. Faren til Berbatov var vel en voldteksmann, gjør det Berbatov forkastelig eller til en voldtekstmann? Neppe.

 

Lamps hadde vært en flott kaptein, herlig type. Ler hver gang noen trekker frem Rio-saken uten å kjenne til den.

Lenke til kommentar
@Corey: Poenget med å trekke inn foreldrene til Terry? Det har lite å si hva foreldrene hans har gjort for min egen del. Faren til Berbatov var vel en voldteksmann, gjør det Berbatov forkastelig eller til en voldtekstmann? Neppe.

 

Foreldrene ble trukket frem rett og slett fordi det sto i artikkelen jeg linker til.

Jeg er rimelig sikker på at hvis Berbatov hadde vært i samme gate som Terry (måtte Gud forby) så hadde det nok blitt brukt imot han også.

Feks så har jo familien til Rooney blitt brukt imot ham ved flere anledninger..Syns og huske faren banket en under et bryllup,søskenbarnet er stripper osv osv..Gjerne korriger meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Jo, i følge flere studier er stjerner/kjendiser oftere utro enn folk flest.

 

Ellers var også rooney forlovet.

 

Og som sagt. Vi har alle gjort ting som overhodet ikke er representative for hvem vi er. Det gjelder terry, det gjelder superfrank, det gjelder rooney og det gjelder helt sikker scholes også. Derfor mener jeg det er hvordan spilleren presterer som kaptein, på banen og i garderoben, som betyr noe.

 

Det er mulig det var riktig å nødvendig å ta fra JT kapteinsbindet, på grunn av at han har mistet respekt i garderoben fordi det er snakk om kjæresten til en medspiller. Men all hetsingen klarer jeg ikke skjønne meg på.

Lenke til kommentar
Det er mulig det var riktig å nødvendig å ta fra JT kapteinsbindet, på grunn av at han har mistet respekt i garderoben fordi det er snakk om kjæresten til en medspiller. Men all hetsingen klarer jeg ikke skjønne meg på.

 

Hetsing i denne sammenhengen er vel relativt enkelt å forstå,for min egen del ihvertfall.

John Terry er en fyr som er veldig lett å mislike.Måten han ter seg på og utenfor banen gjør han til et yndet hatobjekt blant flere.I samme kategori er Drogba,Ronaldo,Materazzi osv.

 

Men ja,det har tatt helt av imot Terry.Er vel en miks av at han spiller på et av Premier Leagues beste lag,han er gift,samt (var) Englands landslagskaptein.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Du quotet ZU, derav svarte jeg på det det som du sa etter quoten.

Om du mener at han skipper dopprøver er feil, så er det ivertfall en kjennsgjerning at han var utestengt for brudd på dopingreglene og derav stiller i like dårlig lys som mange andre. Som proff burde man virkelig vite bedre, eller er du ikke enig i det? La han seg i heletatt i selen for å rekke den kontrollen? Om han gjor det, så burde jo kontrolørene tatt hensyn til det i både behandling av saken og dommen.

Lenke til kommentar
Du quotet ZU, derav svarte jeg på det det som du sa etter quoten.

Om du mener at han skipper dopprøver er feil, så er det ivertfall en kjennsgjerning at han var utestengt for brudd på dopingreglene og derav stiller i like dårlig lys som mange andre. Som proff burde man virkelig vite bedre, eller er du ikke enig i det? La han seg i heletatt i selen for å rekke den kontrollen? Om han gjor det, så burde jo kontrolørene tatt hensyn til det i både behandling av saken og dommen.

Du får lese litt opp i tråden her. Der står det greit forklart hva som skjedde.

 

En liten kuriositet på lørdagsmorgen:

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...