Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveldens oppgjør mellom Bayern og Fiorentina ble det på nytt Øvrebø som stjal showet, da han tok CL-dømming til et nytt bunnivå. I kveld var han og kollegaene enda mer begredelige enn de var mot Chelsea, tro det den som kan! Kampen endte forøvrig 2-1 til Bayern.

 

Noen av feilene som ble gjort:

-Annulerte Bayern mål, for så å dømme straffe. Taklingen var av bakerste mann og det måtte i så fall blitt gitt ut rødt kort.

-Ga senere rødt kort til en annen Fiorentina spiller for en albue. (Med mine Bayern-briller var det dog forholdsvis korrekt, men majoriteten mente det var skandaløst.) Like etterpå kastet Klose seg inn i en knottetakling han burde hatt rødt for, men slapp unna med gult. Mange mener også at van Bommel skulle vært utvist. Det var også flere snodige gule kort som ble gitt ut.

-Klose var mange meter i offside da han scoret 2-1 målet, faktisk på linje med linjedommer. Utrolig at de overså dette.

 

Som Bayern-fan skal jeg ikke klage så alt for mye, selv om det er pinlig å være av samme nasjonalitet som Øvrebø. Han skal være glad kampen gikk i Tyskland, i Italia ville han aldri ha kommet helskinnet hjem. Skal man se bort i fra dømmingen var det dog fortjent at Bayern vant, de var hakket bedre.

Endret av magnusbk
Lenke til kommentar

Essien er virkelig god ja. Er ingen som har fått Gerrard like mye ut av kamper som han har gjort opp gjennom åra. Gerrard i "normal" form rangerer jeg forøvrig lett som nr. 1 på en liste over midtbanespillere i PL, men han han desverre vært direkte ræva i forhold til hva som forventes av han denne sesongen. Har sett litt bedre ut de siste kampene heldigvis.

 

Mens vi er inne på gode midtbanespillere. Er det noen som har fulgt med på hvordan Mark Noble har gjort det i år? Ble skikkelig imponert over han i fjorårssesongen. Hadde jeg fått velge ville han blitt erstatteren til Alonso, istedenfor Aquilani.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...