Gå til innhold

Resistance 2 beta inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
husk at det er foskjell på beta og demo...

Spillet blir betre enn det er nå til release.

 

slik som trenden er nå for tiden, at alle skal komme med en Beta.

så er det egentlig ikke en Beta versjon av spillet, det er mye nærmere Retail.

burde heller hete Pre-Retail

 

COD4, COD5, Halo 3, End War, R2, Killzone 2

ingen av disse har/kommer til å forandre seg mye.

alle disse er multiplayer "betaer" fordi de skal kjekke, backbone, nett struktur om systemet holder, så det blir egentlig litt feil og kalle det Betaer..

 

så ikke regn med store forskjeller.

Lenke til kommentar

Det er lite sansynlig at jeg kommer til å kjøpe fullversjonen med det første, men til å være et fps med pinnestyring syntes jeg det var veldig bra.

 

Noe som irriterte med derimot var blant annet at knappene selvføglelig var annerledes fra eneren, så det tok litt tid å stille dem tilbake. Er det forresten noen måte å aktivere toggle for ironsight? Å holde inne knappen hver gang jeg skal sikte inn virker veldig unødvendig i et fps.

 

Grafikken var jeg ikke særlig imponert over, men det er kanskje noe jeg må leve med for å få spille sammen med mine 59 nærmeste venner samtidig? Eneren hadde en veldig fin clean look, mens dette var blurry med fancy lys, omtrent som i GTA4.

Lenke til kommentar
husk at det er foskjell på beta og demo...

Spillet blir betre enn det er nå til release.

 

slik som trenden er nå for tiden, at alle skal komme med en Beta.

så er det egentlig ikke en Beta versjon av spillet, det er mye nærmere Retail.

burde heller hete Pre-Retail

 

COD4, COD5, Halo 3, End War, R2, Killzone 2

ingen av disse har/kommer til å forandre seg mye.

alle disse er multiplayer "betaer" fordi de skal kjekke, backbone, nett struktur om systemet holder, så det blir egentlig litt feil og kalle det Betaer..

 

så ikke regn med store forskjeller.

 

Tydelig at du har mye inside information her. Hvorfor sier folk som har vært med i den private beta testen av r2 at det er en del forskjeller. Og at denne open betaen er en eldre build?

 

Hvorfor er f.eks. den åpne betaen av LBP også en elgammel build og ikke den nye mer private betaen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noe blir fikset på men det er ikke mye, mest det som øyet ikke ser. bare sier at de betaene jeg har vært med på, og det er nesten alle, så er det ikke merkbar forskjell mellom Beta og retail.

 

slik det var før denne trenden, på PC, så merket man stor forskjell fra Beta til retail..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Har fått testet litt i dag og det var moro mens jeg syns noen av teksturene virket litt for komprimerte. F.eks. de greiene Chimerane skyter ser ut som 8-bit sprites. Håper det er gjort for å redusere størrelsen på betaklienten.

 

Er nok det. Finalutgaven av LittleBigPlanet ser jo bedre ut enn beta'en gjorde. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
husk at det er foskjell på beta og demo...

Spillet blir betre enn det er nå til release.

 

slik som trenden er nå for tiden, at alle skal komme med en Beta.

så er det egentlig ikke en Beta versjon av spillet, det er mye nærmere Retail.

burde heller hete Pre-Retail

 

COD4, COD5, Halo 3, End War, R2, Killzone 2

ingen av disse har/kommer til å forandre seg mye.

alle disse er multiplayer "betaer" fordi de skal kjekke, backbone, nett struktur om systemet holder, så det blir egentlig litt feil og kalle det Betaer..

 

så ikke regn med store forskjeller.

 

Alle spill kommer ikke med betaer, hovedsakelig er det spillene med store server-parker, som du nevner. :-/

 

Men siden du er den som vet mest om spillene kan vell du hjelpe meg med det jeg er mest bekymret for; -Det er det opplegget med felles XP.

Jeg gleder meg mest til single-playerkampanjen, men XP'en er forbundet med XP'en i vanlig multiplayer-skirmish dilldall, og coop-kampanjen som vistnokk alle skal bygge opp XP til deg.

 

Blir det veldig vansklig i singleplayer-kampanjen, dersom jeg ikke tjener XP til karakteren min i coop og multiplayer?

 

Og hva er det coop kampanjen handler om forresten, er det masse video?

 

Gidder ikke prøve beta'ene selv, kjøper bare spillet når det kommer. :p

Har aldri likt beta-testing.

 

Har fått testet litt i dag og det var moro mens jeg syns noen av teksturene virket litt for komprimerte. F.eks. de greiene Chimerane skyter ser ut som 8-bit sprites. Håper det er gjort for å redusere størrelsen på betaklienten.

 

Hvor stor var beta-klienten?

Lenke til kommentar

Regner med at det ihvertfall er stor forskjell på sluttresultatet av filstørrelsene, selv om dette er pre-retail-versjonen som Nird sier, og vi ikke skal vente for mye ut av R2. :p

 

Men må innrømme at det ville være litt morsomt om Insomniac får så mye pes denne gangen, at når R3 kommer så må beta-testerene laste ned 25.GB..

Lenke til kommentar

Om jeg kjøper R2 blir det for to ting. Coop med åtte spillere, og singleplayer for å få med meg historien, som faktisk begynner å fenge meg litt.

Coop med åtte spillere går fra å være kjempegøy til gørkjedelig, og som regel på sitt beste når vi møter en skog av fiender. Spesielt når noen av oss prøver å være litt taktisk, istedet for å løpe rett på nærmeste fiende og skyte vilt. Noen setter seg på huk bak et tre eller stein og skyter, noen løper rundt og helbreder osv. DA er det gøy!

Men så kommer disse halvbossene. Tåler noe helt vanvittig mye, er treg, og skyter med et feit våpen. Disse kampene er for meg et stort gjesp. Man kan egentlig bare finne seg et halvt gjemt sted, peke våpenet omtrent i retningen denne klumpen står, og teipe R1-knappen ned. Les så siste Vi Menn eller FHM, mens du venter på at Super-King Kong får fyrt av en salve mot deg (om han ikke står og stanger i en vegg), eller han til slutt legger inn årene. Vet ikke hvor lang tid det tar før han dør, men det føles som 10 laaange minutter, og det er TO av dem.

 

Tror jeg plukker opp R2, men det blir som sagt mest for singleplayer/coop denne gangen.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...