Gå til innhold

Resistance 2 beta inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Nei, grafikken er ikke noe å rope hura for i resistance 2 heller. På linje med halo 3 både i sp og mp ca. Men i begge spillene er det vel gameplayet man er ute etter?

 

jo sant det, derfor Halo 3 er så pop, og morro.

men Resistance falt så til de grader igjennom sprekkene med rett og slett kjip gameplay.

mulig R2 har gjort dette bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes da både grafikken og gameplayet var bedre i Resistance jeg :/ Noe må være rart med meg disse dager, Far cry 2 var skuffende, Resistance 2 også. Nei, tilbake til LBP.

 

Ja er grafikken bedre/skarpere i R1? Eg syns å huske det ihvertfall :p Men du, eg tviler du vil se meg spille R2 noe særlig online i fremtiden, vi få bevare de gode minnen fra gamle dager bebeluv :wee:

Lenke til kommentar
Ja er grafikken bedre/skarpere i R1? Eg syns å huske det ihvertfall :p Men du, eg tviler du vil se meg spille R2 noe særlig online i fremtiden, vi få bevare de gode minnen fra gamle dager bebeluv :wee:

Godt å vite at ikke bare jeg som synes grafikken var dårligere. Må nok bevare de gode minnene ja, siden dette skal ikke kjøpes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så lenge det er gøy har ikke noe annet å si.

f,eks COD4 trenger ikke så god grafikk,

ikke Halo 3 heller ikke Gears, da gameplayet er supert, den gode grafikken er bare en bonus.

men f.eks Far Cry 2 lever på grafikken.

Lenke til kommentar

Du har vel ett poeng der. Kunne egentlig ikke sagt det bedre. Med kanskje unntak av Gears. Grafikken hjelper Gears og gjør det til mye heftigere og "inside" opplevelse. Er mer effektiv med god graffikk. Men her i R2 trenger jeg ikke bedre grafikk, fordi det er veldig gøy. Og det er ikke overdriving :)

 

Men ehm, så noen sa Far Cry 2 var DÅRLIG? :( Skal jo gå på platekompaniet og kjøpe det i morgen! Vet det blir litt OT, men kan han som sa det enten skrive en liten setning om det eller sende meg PM? :dontgetit:

 

EDIT: ser at det var bebeluv

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

se i far cry 2 tråden,

spilte i ca 2 timer og ble mektig irritert på det spillet, greit at det ser bra ut, men....

jeg venter med og fortsette på FC2 til de fikser spillet.

 

gikk å kjøpte meg Dead Space, fy flate for et bra spill, kjøp heller det en Far Cry 2

Lenke til kommentar

Prøvde litt beta nå. Får ikke velge singelplayer, og multiplayer er dønn dørgende uengasjerende. Det er grusomt lite spennende å peise rundt og tømme magasiner på digre datastyrte beist som tåler alt, med et våpen hvis siktekorn dekker halve skjermen. Pek på monster, hold inne knapp, repeat. Jeg skjønner ikke at folk synes online coop er noe artig. Det skal sies at jeg bare spilte ett brett, men likevel.

Jeg respawner der jeg dør hele tiden, men det er visst en bug. Våpenfølelsen er som om jeg skulle vært dauhørt og lam.

Lenke til kommentar
Prøvde litt beta nå. Får ikke velge singelplayer, og multiplayer er dønn dørgende uengasjerende. Det er grusomt lite spennende å peise rundt og tømme magasiner på digre datastyrte beist som tåler alt, med et våpen hvis siktekorn dekker halve skjermen. Pek på monster, hold inne knapp, repeat. Jeg skjønner ikke at folk synes online coop er noe artig. Det skal sies at jeg bare spilte ett brett, men likevel.

Jeg respawner der jeg dør hele tiden, men det er visst en bug. Våpenfølelsen er som om jeg skulle vært dauhørt og lam.

 

Litt enig. Er ikke noe glad i multiplayer sjæl. Det er bare repetisjon, repetisjon, repetisjon. Man går, skyter, dør, spawner. Hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Prøvde litt beta nå. Får ikke velge singelplayer, og multiplayer er dønn dørgende uengasjerende. Det er grusomt lite spennende å peise rundt og tømme magasiner på digre datastyrte beist som tåler alt, med et våpen hvis siktekorn dekker halve skjermen. Pek på monster, hold inne knapp, repeat. Jeg skjønner ikke at folk synes online coop er noe artig. Det skal sies at jeg bare spilte ett brett, men likevel.

Jeg respawner der jeg dør hele tiden, men det er visst en bug. Våpenfølelsen er som om jeg skulle vært dauhørt og lam.

 

høres ut som at jeg ikke kommer til å like det her ja :hmm:

håper det kommer en SP Demo, eller så gidder jeg aldri å kjøpe spillet.

skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skulle gjøre det, gjorde ikke ferdig R1 engang, var dørgende kjipt....

 

en kode: A9DG-RFBE-3APJ

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...