Gå til innhold

Resistance 2 beta inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å spilt mye skirmish og 8 player coop så syntes jeg dette var ganske bra. alle de hoppe tingene i chicago gjør det lett å komme seg fra tak til tak å finne seg en bra snipe plass. Coopen var gull, særlig når det er mange fiender med 1-3 overseers som bombadered. Og de hellfire kanonene er også veldig festlige å bli beskutt av :p

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått prøve et par timer med resistance betan.. Må si det her er fantastiske greier.

 

Syns det eg og. Poenget er at det er mye mer morsomt enn noe som Halo osv. Er bare rett og slett gøy som faen :D Grafikken kan være bedre, men ærlig talt, det gjør ikke så mye for meg når det gjelder sånne spill som har så mye coop og opptil 60 spillere i DM osv. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja er faktisk enig i det der. Spiller alltid Halo 3 4 player split screen når vi er nok hos en kompis f.eks. Men R2 betaen med 8 stk. coop blir mer gøy enn rotete for min del. Også er online veldig gøy med DM osv, men man må være litt god for at det skal være gøy!

 

Og ja, Halo3 online prøvde jeg ikke mer enn 5-10 ganger. Poengløst.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Etter kun en coop runde må jeg si jeg syntes det var artig. Hadde sansen for eneren også, noe som helt sikkert hjelper. Ser for meg mye multiplayer moro med dette spillet, og håper singleplayer aspektet er vel så godt.

 

Stor takk til Firetrucken for betanøkkel :)

Endret av Tackli
Lenke til kommentar

Resistance 2 betaen...Huff ble veldig skuffa, elendig grafikk, nå sammenligner jeg med Battlefield Badcompany da..

 

Betaen føltes som ett flashback til gammle doom & quake dagene..

Dette spillet kommer jeg nok aldri til å kjøpe, tror ikke jeg har giddet spillet noe om jeg så har fått hele spillet gratis heller.

 

Dette er ett spill med samme opplegg som doom og quake, ikke noe nytt.. Elendig grafikk, tja noen kule våpen men men.. det hadde doom spilla også he he

ER ikke verdt ett terningkast engang..

Råder alle som har betaen og ikke har prøvet Battlefield Badcompany.. til å laste ned den demoen..

1000Ganger bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...