Gå til innhold

Kaaza crack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen av dere som har lest noen rettninglinjer da? dere burde heller lese disse fremfor å laste ulovlig programvare for det står det mye nyttig, som f. eks at på forumene til Hadware.no så skal ikke ord som Crack, hack og warez være med, det er ikke lov i dette chatte rommet og det er brudd på rettninglinjene. håper jeg ikke for så mye kjeft nå for, jeg har ikke sagt noe galt når det gjelder dette. for jeg vet at det ikke er lov. dette har vel blitt tatt opp før også, men det går vist ikke inn til alle ser det ut som.

 

jaja, folkens, les noen rettninglinjer før dere poster slike innlegg da.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med fildeling dersom ingen deler filer?!?

 

Er det jeg som ikke har forstått alt her eller!?!? Del filer, å få Partitipation level deretter!

 

Da bruker du Dc++ eller noe. Det er så mye mer seriøst enn kazaa.

 

Alle deler jo litt på kazaa, bare ikke 3TB, som otrent trengs for å makse participation lvl.

Lenke til kommentar

Er vant til andre forum hvor sig'en blir automatisk lagt til... :oops:

 

Den blir jo det hvis du setter det opp i profilen din.

 

Herregud, det er kazaa altså. Det er jo så gjennomsyret av juks og virus og renaming at det ikke gjør noe mer om resten jukser også.

 

Tja, hvis alle jukser så ville det vel ikke være noen hensikt i å jukse i det hele tatt, da det ikke ville være materiale tilgjengelig. At P2P-juks er dårlig gjort er min mening, og den endres ikke av at Kazaa er P2P-klienten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...