Gå til innhold

En beskjed fra de utenomjordiske!


Anbefalte innlegg

 

Faktisk et veldig fornuftig budskap som jeg føler mange rundt verden vil føle seg enig i.

 

De sier at:

Oktober 14 vil Romskip vise seg, de samme som har gitt oss budskaper gjennom Kornsirkler.

Pleidanerne a non-interventionist culture som advarer oss med at en annen form for liv har gjort avtaler med regjeringene som har ført oss bak lyset de siste 10år.

 

 

Ikke vær redd hollywood har skremt oss, hver alien film utenom E.T har vært Alien unfriendly. Det er som om vi skal frykte dem om de virkelig eksisterer.

 

14oktober!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14oktober!!

 

Så det er datoen ja.... Jaja, godt at noen sitter å finner ut sånne ting syntes jeg, slik at de mest nervøse og overtroiske av oss kan få bade i sin egen frykt og usikkerhet... :no:

 

Skal vedde den vitale kroppsdelen min på at det ikke kommer til å skje noe mer den 14 oktober enn på andre slike spådde dager der verden skal gå under eller et sort hull kommer å spiser jorden eller jesus tilbakekomst osv osv... Det er bare myter og tull alt sammen!

 

Tenk om folk som frenetisk tror på dette ville lest litt mer ordentlig vitenskap i steden.... Da hadde de skjønt at dette er ren, uforfalsket løgn og oppspinn..... Men det er nok ikke fult så lett å forholde seg til virkeligheten er jeg redd... :)

 

 

Kornsiklene VAR en bløff.... Laget av to prank makers for å se om det gikk... og det gjorde det! Disse kornsirklene var kun der selv om det nå og da er andre prank makers andre steder som sikkert har gøy av å gjøre det samme..... Så ikke veldig troverdig ut de videoene heller..... :no:

Endret av RWS
Lenke til kommentar

 

Faktisk et veldig fornuftig budskap som jeg føler mange rundt verden vil føle seg enig i.

 

De sier at:

Oktober 14 vil Romskip vise seg, de samme som har gitt oss budskaper gjennom Kornsirkler.

Pleidanerne a non-interventionist culture som advarer oss med at en annen form for liv har gjort avtaler med regjeringene som har ført oss bak lyset de siste 10år.

 

 

Ikke vær redd hollywood har skremt oss, hver alien film utenom E.T har vært Alien unfriendly. Det er som om vi skal frykte dem om de virkelig eksisterer.

 

14oktober!!

 

 

Hvor ofte har vi ikke hørt den tro.... :wallbash: its getting old man
Lenke til kommentar

over halvparten i denne tråden oppførte seg som forventet. Naivitet og frykt tar overhånd.

 

Når ble ma regnet som lunatic for å tro på at det finnes liv der ute når sporene har vært her i flere tusen år?

 

 

 

Og til du som sa kornsirkelene var en bløff fra 2karer, ja .. men hvor lenge siden var ikke det? det har etter det kommet flere tusen nye og de blir mer avanserte med encrypted messages like the binary code.

 

Kan hende at de som lager budskapene vil vise seg?

 

uansett, artig å følge med på siden dette har blowed up i alternative forumer.

Lenke til kommentar

Naivitet og frykt? Neppe. Er bare det at idéen om å lure folk når det gjelder slike ting har eksistert lenge, og at "the galactic federation" er funnet opp for lenge siden i forskjellige scifi-show, noe som er med på å gi dette svært lite grunnlag for sannhet. At det finnes liv andre steder i universet er det vel bare utvalgte grupperinger som betviler. Men at de utenomjordiske taler til jordens gemene hop over YouTube, det er derimot ikke bare usannsynlig, men også et hån mot deres intelligens, siden de da burde vite at svært få oppegående mennesker tar videoer postet på YouTube for god fisk. Du må da vel skjønne det, Armin23?

Lenke til kommentar

Vi har vell forskjellige synspunkter på youtube, jeg ser ikke trangsynt på youtube da det er et informasjonsverktøy hvor millioner av likesinnede kan dele informasjon.

 

Mange Ufo landinger på youtube som faktisk ser jævla ekte ut og det er privatpersoner som har lagt det ut. Er vell en grunn til at Youtube er under hardt press fra større internasjonale selskaper nå som ønsker å sensurere eller stenge ned hele dritten

 

 

Nå er det jo ikke akkurrat som om jeg skal selge huset og danse hula hula vedsiden av et kornsirkel hahah skader ikke å ha litt "tro" og "håp" på at det finnes noen der ute som vet hvor ille vi mennesker har det på denne jord.

 

 

Hadde vært fett om bush fikk juling av noen aliens :)

Lenke til kommentar
over halvparten i denne tråden oppførte seg som forventet. Naivitet og frykt tar overhånd.

 

Det hadde vært flott om vi kunne få besøk fra aliens, jeg tror det er ganske så sannsynlig at det finnes liv på andre planeter, siden verdensrommet er enormt og ufatterlig mange planeter. Det hadde ikke vært logisk om vi var de eneste, hvis man ikke er religiøs, vel da er man uansett ikke logisk så vi bryr oss ikke om de.

 

Det jeg derimot er skeptisk til er folk som sier de har snakket med aliens, at det finnes aliens i Area51, at de legger igjen snodige spor som vi må løse når de bare kan besøke oss. Eller andre konspirasjonsteorier som at aliens har tatt over personer med makt i verden.

 

Det er akkurat like dumt som å tro på kristendommen.

Lenke til kommentar

 

The annunaki og summererne ^^

 

 

 

phillip snheider

 

 

 

 

Vi vet altforlite til å være helt sikre.

 

The reptilian race kan finnes, var det noen som så presidentdebatten igår? noen som observerte den blodtørste oppførselen til Mccain som kun snakket om krig krig krig? tungen han var reptilsk og virilsk og stod der og løy og løy og løy,prøvde for harde livet å implementere en ny frykt i oss. Iran iran iran iran.

 

Spør du meg så har jeg ofte lurt på hva som motiverer disse massemorderne her

 

Fear? or Blood

Lenke til kommentar
Spør du meg så har jeg ofte lurt på hva som motiverer disse massemorderne her

 

Fear? or Blood

 

Jeg har ofte lurt på hva som motiverer forumtroll som deg. Psykiske lidelser? Misbrukt som barn?

.. eller king size jointer? :D

 

 

Avansert binære beskjeder... ha ha ha... jepp, VELDIG avansert det... Spesielt hvis du finner de i en korn åker, da er de SPESIELT glupe de aliene tenker jeg... :roll:

 

Jeg også tror det finnes liv på andre planeter, da sjansene for det er like store som i jordens tilfelle og vi sitter her og prater om det, ikke sant?

 

Men at denne livsformen skal lage piktogrammer og tegninger og mystiske beskjeder i en korn åker tror jeg ikke noe på. Klarer de å reise hit fra en annen planet klarer de jammen meg å si ordentlig hallo også og ikke tror at det mest avanserte livsformen på jorden leser kryptiske beskjeder i maten sin :D... Jøss hvor lettlurte noen er! Konspirasjons teorier er på moten nå det eller?

 

Hvorfor ikke bare lande og si hei? Eller ihvertfall gi seg tydelig til kjenne, for eksempel stille seg foran hubble teleskopet eller lignende. Beskjeder i korn... ja ja.. Tror ikke disse aliene er så inteligente jeg da ;). *rister oppgitt på hodet*

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...