Gå til innhold

En beskjed fra de utenomjordiske!


Anbefalte innlegg

Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit

Jeg tror ikke på denne "byen". Dermed den eksisterer ikke. Du lever i forvirrelese. Du må renses. En slik prosesss krever kun et lite offer fra deg i form av et kredittkortnummer, utløpsdato, navnet ditt og sikkerhetskode. Dette er helt sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit

Jeg tror ikke på denne "byen". Dermed den eksisterer ikke. Du lever i forvirrelese. Du må renses. En slik prosesss krever kun et lite offer fra deg i form av et kredittkortnummer, utløpsdato, navnet ditt og sikkerhetskode. Dette er helt sant.

 

KREDITTKORTSESKAPER KONSPIRERER MED NEW WORLD ORDER

Gi meg heller personnummeret ditt og pin-kode til banken, og SÅ skal du kunne renses for pe.. uhm, urenheter og feilinformasjon.

Lenke til kommentar
Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit

Jeg tror ikke på denne "byen". Dermed den eksisterer ikke. Du lever i forvirrelese. Du må renses. En slik prosesss krever kun et lite offer fra deg i form av et kredittkortnummer, utløpsdato, navnet ditt og sikkerhetskode. Dette er helt sant.

 

 

KREDITTKORTSESKAPER KONSPIRERER MED NEW WORLD ORDER

Gi meg heller personnummeret ditt og pin-kode til banken, og SÅ skal du kunne renses for pe.. uhm, urenheter og feilinformasjon.

For noe tull dere! Kortet inneholder bare en mikrochip laget av de kommende romvesnene, som de kommer til å bruke til å lokalisere og tilintetgjøre han.

 

Send kortet til meg og jeg kan fjerne chipen for deg!

Lenke til kommentar

Nå synes jeg denne tråden har utviklet seg til en usakelig tulletråd der folk prøver å latterliggjøre de som mener det finnes utenjordiske skapninger som har kontakt med jorden.

 

Skjerp dere, kom heller med argumenter. Ikke latterliggjør de som har tror på noe snålt.

Lenke til kommentar
Lurer på om President Bush vil prate med dem eller bombe dem med engang.....

kommer vell an på om de er hårete med bleie på hodet tenker jeg...

tenk om de på toppen av det har flere hoder med bleier på... grøss... da blir det bombing for sure. And god bless america coz they really need it!!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Amerika har en Hær av Arnold Swachnieger Kloninger under jorda.. og etter å ha sett Kindergarden cop tror jeg Amerika klarer å ta seg av Bleiehode monsterne ganske lett :)

Det spiller ingen rolle fordi disse romvesnene har "folk" på innsiden.

Nemlig hybrider (kryssning av mennesker og bleiehodemonster fra planeten anus)

De er å finne i midtøsten og de kan igjennkjennes ved at de ofte har mye hår i ansiktet og bleielignende hatt på hodet.

Isteden for blod flyter det Nitroglyserin i årene, og jeg har hørt de smeller meget godt :ph34r:

 

71845423passport.jpg

snik bilde av hybrid bleiemonster under en treningsleir i Ekskrementia

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Vel her er vi altså. Så ingen romskip på vei til jobb i dag tidlig, heller ingenting på nyhetene så hva sier du nå armin23?

 

Feil år kanskje? :p

 

Men uansett så er ihvertfall ikke DU overbevist at dette bare er tull, ikke sant? Some day........

 

 

:roll:

 

This day is still young!!

Endret av probin
Lenke til kommentar
Jupp^^ Joine?

Du kan filme meg mens jeg brifer med våpenet mitt? :)

Bare hold deg unna skolen der gutta mine går.... eller blir det siste du ser her i verden MEG som brifer meg våpnet mitt.... :mad: Og TRO meg, du vil få se det en laaaaang smertefull stund... :p

 

Hey hey, du trenger ikke komme med trusler:)

Er jo bare en flott liten spøk fra min side :D

 

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...