Gå til innhold

En beskjed fra de utenomjordiske!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så selv de utenomjordiske benytter seg av You-Tube nå altså... Ikke værst. Kanskje de stikker innom diskusjon.no en dag...?

På tide å begrave stridsøksen og gjøre om diskusjon.no til en slags avantgarde for våre alien overlords som kommer om drøye to uker. Flink til å lage partyhatter?

Nei... Men er en jævel på karaoke og servietter...

Lenke til kommentar

Fint å vite at aliens liker å forandre stemmen, fargene samt klippe sammen videoene de lager for en bedre effekt. Hadde kanskje vært kjedelig om han snakket helt normalt til oss...

 

Synd at ingen av videoene henger sammen, alle mener forskjellige ting om når vi får besøk fra aliens.

 

Noe jeg heller ikke liker er at de ikke gir bevis, de bare ber oss tro på det. Hvis de kjenner oss og historien våres så vet de at vi ikke er så dumme at vi bare tror på ting uten bevis. Det skal ikke mer til enn at et romskip flyr lavt over New York for eksempel, der er det mange turister og de har kameraer i god kvalitet. Så flyr romskipet der i kanskje 5 min, på rundt 100-300 meter avstand, så drar det vekk.

Lenke til kommentar
Hvis de kjenner oss og historien våres så vet de at vi ikke er så dumme at vi bare tror på ting uten bevis.

 

85,73% av jordens befolkning tror på ting uten bevis.

 

Ja, og dere tror Aliens ikke finns siden dere ikke har sett bevis.

 

God dident create adam and eve, he let caveman and annunaki have sex, then came adam and eve.

Lenke til kommentar
Ja, og dere tror Aliens ikke finns siden dere ikke har sett bevis.

Nei, det er ikke sant. Det som er sant er at mange, meg selv inkudert, holder det for meget sansynlig at det finnes liv, eller aliens som noen liker å kalle det, på andre planeter. Antallet planeter vi til nå har funnet, med vår beskjedne teknologi, er så mange at jeg holder det som meget sansynlig at det er andre planeter som har de samme kriteriene som jorden har for å opprette liv.... Men her snakker du om "aliens" som har så avansert teknologi at de har klart å reise helt hit til jorden også har de ikke bedre teknologi enn å skrible beskjeder til oss i en åker... Du hører selv hvor søkt dette høres ut? Vi, som ikke har den teknologien enda, kan prate med et annet menneske på andre siden av kloden med et taste trykk mens de, som har tilbake lagt enorme avstander i rommet, ikke klarer annet enn å lage sirkler i en åker for å komunisere med oss? Beklager, men det får du meg ikke til å tro.

 

Det blir for dumt.... rett og slett. Men skal du hevde noe må du også ha belegg. bevis, for det du hevder. Og det har du ikke med den bemerkningen. Det eneste du prøver med en slik bemerkning er å få deg til å stå frem som usedvanlig klarsynt og vi andre som det motsatte... :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

The galactic federation ! Vi vil ikke være med der, like ikke han der sjefen der, Darth Sidius

 

Det er ingen ting iforhold til han her http://www.youtube.com/watch?v=JXfuql0f-g8

Denne er spooky as hell !

 

HAHA :D "I am an alien" "The lord is Jehova" Jeg ville aldri bodd på en planet med bare Jehovas vitner...

 

Edit: Er det ikke litt rart at absolutt alle aliens i alien budskap rakker ned på regjeringene og myndightene ?

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Ja, og dere tror Aliens ikke finns siden dere ikke har sett bevis.

Nei, det er ikke sant. Det som er sant er at mange, meg selv inkudert, holder det for meget sansynlig at det finnes liv, eller aliens som noen liker å kalle det, på andre planeter. Antallet planeter vi til nå har funnet, med vår beskjedne teknologi, er så mange at jeg holder det som meget sansynlig at det er andre planeter som har de samme kriteriene som jorden har for å opprette liv.... Men her snakker du om "aliens" som har så avansert teknologi at de har klart å reise helt hit til jorden også har de ikke bedre teknologi enn å skrible beskjeder til oss i en åker... Du hører selv hvor søkt dette høres ut? Vi, som ikke har den teknologien enda, kan prate med et annet menneske på andre siden av kloden med et taste trykk mens de, som har tilbake lagt enorme avstander i rommet, ikke klarer annet enn å lage sirkler i en åker for å komunisere med oss? Beklager, men det får du meg ikke til å tro.

 

Det blir for dumt.... rett og slett. Men skal du hevde noe må du også ha belegg. bevis, for det du hevder. Og det har du ikke med den bemerkningen. Det eneste du prøver med en slik bemerkning er å få deg til å stå frem som usedvanlig klarsynt og vi andre som det motsatte... :)

 

Det har vært over 20.000 tilfeller av Kornsirkler. Å tro at mennesker står bak dette for å lure mennesker som meg til å tro at aliens prøver å si oss noe blir for kostbart og unyttig. Hva kan de umulig ha å tjene på det?

 

Kan hende den rasen som besøker oss er "Non-Interventionists" som ikke vil blande seg inn men hjelper oss i form av bevistgjøring av deres tilstedeværelse.

 

Samtidig så har UFO sightings skutt opp i været. De kan være Reversed UFO teknologi og tilhøre US airfore, de kan også være utenomjordiske :)

 

WHO THE FUCK KNOWS ! ikke du og jeg ivertfhall

Lenke til kommentar
Det har vært over 20.000 tilfeller av Kornsirkler. Å tro at mennesker står bak dette for å lure mennesker som meg til å tro at aliens prøver å si oss noe blir for kostbart og unyttig. Hva kan de umulig ha å tjene på det?

 

Kan hende den rasen som besøker oss er "Non-Interventionists" som ikke vil blande seg inn men hjelper oss i form av bevistgjøring av deres tilstedeværelse.

 

Samtidig så har UFO sightings skutt opp i været. De kan være Reversed UFO teknologi og tilhøre US airfore, de kan også være utenomjordiske :)

 

WHO THE FUCK KNOWS ! ikke du og jeg ivertfhall

 

hva kan de tjene på det ? La oss tenke Opmerksomhet ? Ved å lage kornsirkler på bondegåren din kommer du kansje i VG vettu ;) Kan uten vanskeligheter tro at 20 000 av verdens bondebefolking er oppmerksomhets kåt. 20 000 er et lite tall sammenliknet med antall bønder.

 

WHO THE FUCK KNOWS ! ikke du og jeg nei, men vi kan med logiske argumenter spekulere i det. Det virker da ekstremt usansynlig at utenomjordiske besøker jorden. Hvordan reiser de så sjapt frem og tilbake ? hvorfor gir ikke komunikasjons middlene deres utslag på det elektromagnetiske spekteret som organisasjoner som SETI leiter dag og natt etter, eller er kansje det vi kaller bakrunnstrålingen deres trådløse netverk. ? UFO sightings er bare det noen hevder å si de har sett, det er ikke dokumenterbare bevis/observasjoner.

Lenke til kommentar
WHO THE FUCK KNOWS ! ikke du og jeg nei, men vi kan med logiske argumenter spekulere i det. Det virker da ekstremt usansynlig at utenomjordiske besøker jorden. Hvordan reiser de så sjapt frem og tilbake ? hvorfor gir ikke komunikasjons middlene deres utslag på det elektromagnetiske spekteret som organisasjoner som SETI leiter dag og natt etter, eller er kansje det vi kaller bakrunnstrålingen deres trådløse netverk. ? UFO sightings er bare det noen hevder å si de har sett, det er ikke dokumenterbare bevis/observasjoner.

 

Hvordan tror du det var for enkelte bortgjemte indianerstammer i jungelen å se helikopter for første gang?

Det var hinsides deres teknologi, og i følge deres forståelse av verden skulle det ikke være mulig å fly så lenge man ikke er en fugl.

Lenke til kommentar
Hvordan tror du det var for enkelte bortgjemte indianerstammer i jungelen å se helikopter for første gang?

Det var hinsides deres teknologi, og i følge deres forståelse av verden skulle det ikke være mulig å fly så lenge man ikke er en fugl.

Kanskje de trodde det var Aliens.... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...