Gå til innhold

Anmeldelse: Mount & Blade (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, husker for mange år sida, da fant jeg det spillet her på forumet. Prøvde, kjøpte en key, og det tok en kveld før jeg var mektig nok til å eie alt i spillet solo. ^_^ Har holdt meg "jevnlig" oppdatert, men nå er det faktisk en stund sida. Får laste ned siste versjon, cd-keyen som kostet 100 kr i sin tid gjelder enda. :)

Lenke til kommentar

-sparks-, jeg har nok ikke webmail. :/

 

Hvordan leser man bøker i spillet? Jeg har en bok i inventory (read = 0%), men hvordan kan jeg lese den?

 

Når du setter opp camp kan du velge "read a book". Der kan du velge hvilken bok du vil lese. Neste gang du sover eller venter vil boken automatisk leses. Når den når 100% vil du få en bonus på en eller annen måte, basert på hvilken bok du har lest.

 

Nether, ja spillet har offisiellt blitt lansert i butikkene. Noen butikker burde hatt det.

 

Mevon, foreløpig er det ikke på Steam, men en kan jo alltids håpe. :)

Lenke til kommentar

Hr. Jenssen: Jeg får se etter det ja, men det er typisk de store butikkene å fylle opp hyllene med Transformers og Josefine i stedet for å bestille et virkelig godt men litt ukjent spill.

Takk for forslag bruktbilen, men jeg kan ikke bestille fra nettet generelt fordi jeg drar ut av landet om få dager. Håpet å få en norsk (les:engelsk) versjon av spillet før jeg dro.

Men men. I verste fall laster jeg ned fra gamersgate e.l så får det bare bli et hull i spillhyllen min.

Endret av Nether
Lenke til kommentar

1 er den nyeste og hoved-versjonen av Mount and Blade, det betyr at her ligger alle nye muligheter som skal være med i spillet. Grafikken er bedre, men det som er lagt vekt på er at denne versjonene skal inneholde alle nye "features" (norsk er no dritt), så selv om det er bedre grafikk er ikke det det som er ivktigst i denne versjonen. Du burde laste ned den nyeste versjonen, selv okm det kanskje ikke er så mye nytt der så er det kult da :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...