Gå til innhold

Trailer : Fast and the Furious 4, hva tror dere?


Espein

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

1eren var grei, 2ern var mindre grei, 3eren var dritt og kveld får jeg vite hvor 4eren kommer på listen :) Men jeg som mange andre er en hardbarka bilfrelst så jeg ser jo mer på bilene enn på skuespillerprestasjonene. Dette er vel strengt talt ikke filmer for filmentusiaster men for bil entusiaster.

 

Etter å ha sett traileren må jeg si at jeg er veldig fornøyd med bilene så langt. Amerikanere, tyskere og japser er riktig blanding, ikke bare 100% japser.

Lenke til kommentar
1eren var grei, 2ern var mindre grei, 3eren var dritt og kveld får jeg vite hvor 4eren kommer på listen :) Men jeg som mange andre er en hardbarka bilfrelst så jeg ser jo mer på bilene enn på skuespillerprestasjonene. Dette er vel strengt talt ikke filmer for filmentusiaster men for bil entusiaster.

 

Etter å ha sett traileren må jeg si at jeg er veldig fornøyd med bilene så langt. Amerikanere, tyskere og japser er riktig blanding, ikke bare 100% japser.

 

Ja, hvem er ikke glad i pene biler? :dribble:

Lenke til kommentar

Da har jeg vært å sett filmen og har en ting å si: Hvis du liker biler, se filmen!

Når "Dom" fyrer opp den sykeste muskelbilen sin, Charger om jeg ikke husker feil, omtrent midt i filmen, og hele salen rister (!!) da får man gåsehud over hele kroppen.

Var vel kanskje 70% muskelbiler, noe som er en fin forandring, uten at det går på bekostning av fete bygg fra Japan. Her var alt representert.

 

Var såklart noe manipulering og slikt, men det var en skikkelig guttefilm med mye testosteron! Min type film :)

Lenke til kommentar
Da har jeg vært å sett filmen og har en ting å si: Hvis du liker biler, se filmen!

Når "Dom" fyrer opp den sykeste muskelbilen sin, Charger om jeg ikke husker feil, omtrent midt i filmen, og hele salen rister (!!) da får man gåsehud over hele kroppen.

Var vel kanskje 70% muskelbiler, noe som er en fin forandring, uten at det går på bekostning av fete bygg fra Japan. Her var alt representert.

 

Var såklart noe manipulering og slikt, men det var en skikkelig guttefilm med mye testosteron! Min type film :)

 

Herlig. Gleder meg til å se denne :yes:

American musclecars er jo rått.

Lenke til kommentar
Muskelbiler er myeeee bedre enn japsebiler

 

Rublings: Hvordan ville du sagt at 4'eren er i forhold til 1'eren?

 

Vanskelig å si. Var vel kanskje mindre effekter i 1'eren men jeg fikk aldri sett den på kino. Jeg vil si at 1'eren og 4'eren ligger nesten likt, 4'ern ligger nok en bil lengde foran i min bok ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg sett den, og må si jeg er skuffet. De fleste bilkjøringsscenene er spenningsfulle, men i noen scener følte jeg at bilene så animerte ut, noe også noen omgivelser også gjorde. Kameraet var også til tider "ustødig" noe som gjør det veldig vanskelig å følge med på hvem som er hvor og slikt. Når de ikke kjørte biler var det relativt kjedelig. Ikke mye som skjer, og derfor sitter man med følelsen av at det bare er fyllmateriell. Musikken er også, i mine øyne, dårlig. Nå er ikke rap min stil, så når artisten synger/rapper på et språk jeg ikke kan, da blir det hele bare verre. Det gode er at de har klart å få skuespillerne fra første filmen med igjen, men med et tynt og kjedelig plot, samt til tider dårlige kjørescener, havner denne filmen, for min del, på 3. plass, bak den første på 1. plass og den andre på 2. plass.

Lenke til kommentar
1'ern var bra, nok til et terningkast 4 i min bok. Den var ihvertfall så bra som en film av denne typen kunne bli, mye takket være Vin Diesel. Rob Cohen gjorde en god jobb som regissør, og han var kun regissør på 1'ern. 2'ern var tull, selv om Paul Walker var med. 3'ern var håpløs, den hadde ikke mye i denne franchisen å gjøre. (Sette en Nissan RB20DET-motor i en Mustang??? Ærlig talt!) Det eneste som var bra her var at Vin Diesel dukket opp igjen på slutten. Regi av Justin Lin, som også regisserer denne kommende filmen, og med dette i bakhodet så har jeg mine tvil på om den blir noen suksess, selv om gode gamle Vin er med....

 

Jeg spår i beste fall middelmådige anmeldelser og en blandet reaksjon blant publikum, noe som ikke akkurat er vanskelig å forutse....

 

VIrkelig ikke ment som kverulering; VAr det ikke en RB26 som ble satt nedi Mustangen? :D Mulig jeg tar feil, for er evig lenge siden jeg har sett filmen..

Lenke til kommentar
Da har jeg sett den, og må si jeg er skuffet. De fleste bilkjøringsscenene er spenningsfulle, men i noen scener følte jeg at bilene så animerte ut, noe også noen omgivelser også gjorde. Kameraet var også til tider "ustødig" noe som gjør det veldig vanskelig å følge med på hvem som er hvor og slikt. Når de ikke kjørte biler var det relativt kjedelig. Ikke mye som skjer, og derfor sitter man med følelsen av at det bare er fyllmateriell. Musikken er også, i mine øyne, dårlig. Nå er ikke rap min stil, så når artisten synger/rapper på et språk jeg ikke kan, da blir det hele bare verre. Det gode er at de har klart å få skuespillerne fra første filmen med igjen, men med et tynt og kjedelig plot, samt til tider dårlige kjørescener, havner denne filmen, for min del, på 3. plass, bak den første på 1. plass og den andre på 2. plass.

 

Hahaha, sykt at noen kan rangere 2 Fast 2 Furious foran Fast & Furious.

I mine øyne var dette den beste filmen i serien hittil. Vin DIesel kler rollen bra, og det samme gjør de andre hovedrolle innehaverne. Håper inderlig det blir en oppfølger med samme skuespillere! :)

Jeg vil også påstå at denne var hakket bedre enn enern på de aller fleste punkter.

Endret av MR-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...