Gå til innhold

Trailer : Fast and the Furious 4, hva tror dere?


Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, sykt at noen kan rangere 2 Fast 2 Furious foran Fast & Furious.

I mine øyne var dette den beste filmen i serien hittil. Vin DIesel kler rollen bra, og det samme gjør de andre hovedrolle innehaverne. Håper inderlig det blir en oppfølger med samme skuespillere! :)

Jeg vil også påstå at denne var hakket bedre enn enern på de aller fleste punkter.

 

Nja, det er jo ikke en bra film. Og serien har jo egentlig aldri vært noe særlig bra heller, og er på det beste bare grei underholdning. Vin Diesel har jeg heller ikke sansen for, da jeg synes han spiller ganske falskt, noe jeg mener han gjorde i den siste her også.

Lenke til kommentar
1'ern var bra, nok til et terningkast 4 i min bok. Den var ihvertfall så bra som en film av denne typen kunne bli, mye takket være Vin Diesel. Rob Cohen gjorde en god jobb som regissør, og han var kun regissør på 1'ern. 2'ern var tull, selv om Paul Walker var med. 3'ern var håpløs, den hadde ikke mye i denne franchisen å gjøre. (Sette en Nissan RB20DET-motor i en Mustang??? Ærlig talt!) Det eneste som var bra her var at Vin Diesel dukket opp igjen på slutten. Regi av Justin Lin, som også regisserer denne kommende filmen, og med dette i bakhodet så har jeg mine tvil på om den blir noen suksess, selv om gode gamle Vin er med....

 

Jeg spår i beste fall middelmådige anmeldelser og en blandet reaksjon blant publikum, noe som ikke akkurat er vanskelig å forutse....

 

VIrkelig ikke ment som kverulering; VAr det ikke en RB26 som ble satt nedi Mustangen? :D Mulig jeg tar feil, for er evig lenge siden jeg har sett filmen..

 

Mener på det var en Nissan Silvia de tok motoren ut i fra? Den som han krasjet i begynnelsen? RB26 sitter i Skyline. Mulig jeg også husker feil. Lenge siden jeg såg Tokyo Drift, skjønner du... :)

 

Skal forresten si meg enig med de fleste som bedømmer disse filmene. Du må være bilinteressert for å få noe ut av disse filmene... Ellers er det lite vits i å se noen av dem.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
1'ern var bra, nok til et terningkast 4 i min bok. Den var ihvertfall så bra som en film av denne typen kunne bli, mye takket være Vin Diesel. Rob Cohen gjorde en god jobb som regissør, og han var kun regissør på 1'ern. 2'ern var tull, selv om Paul Walker var med. 3'ern var håpløs, den hadde ikke mye i denne franchisen å gjøre. (Sette en Nissan RB20DET-motor i en Mustang??? Ærlig talt!) Det eneste som var bra her var at Vin Diesel dukket opp igjen på slutten. Regi av Justin Lin, som også regisserer denne kommende filmen, og med dette i bakhodet så har jeg mine tvil på om den blir noen suksess, selv om gode gamle Vin er med....

 

Jeg spår i beste fall middelmådige anmeldelser og en blandet reaksjon blant publikum, noe som ikke akkurat er vanskelig å forutse....

 

VIrkelig ikke ment som kverulering; VAr det ikke en RB26 som ble satt nedi Mustangen? :D Mulig jeg tar feil, for er evig lenge siden jeg har sett filmen..

 

Mener på det var en Nissan Silvia de tok motoren ut i fra? Den som han krasjet i begynnelsen? RB26 sitter i Skyline. Mulig jeg også husker feil. Lenge siden jeg såg Tokyo Drift, skjønner du... :)

 

Skal forresten si meg enig med de fleste som bedømmer disse filmene. Du må være bilinteressert for å få noe ut av disse filmene... Ellers er det lite vits i å se noen av dem.

 

I den Silvian de tok motoren fra satt det en rb26 motor. OG silvia har ikke rb20, men sr20det orginalt ;) Du hører tydelig at det er sekssylindret motor i silvian, og der skal det orginalt være fire :)

 

Noen som veit når denne kommer på dvd i statene? : )

Endret av MR-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...