Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke få hvilken som helst plass, nei.

 

Hvis du har Vista, så har du vel mulighet for sånn vær-greie på "Sidebaren". De alternativene du har der TROOOR jeg er de samme som du har på HTC HD-en. De jeg kommer på, er Oslo, Bergen, Florø og Ålesund (men sikkert Bodø også siden det er en nokså stor by).

 

Man bruker vel edge/hsdpa for å oppdatere været, så det koster muligens litt? Hvor mye tør jeg ikke tippe, har ingen anelse.

 

Og det koster ikke penger hvis man gjør det via WIFI.

Lenke til kommentar

må si meg imponert over touch hd etter det klippet som ble linket. touch HD ser ut til å være mye raskere enn touch diamond som jeg har no.

 

Skal gå over til HD, savner hoetelefonutgang og større skjerm:)

 

 

 

Vet det ikke er satt noen dato, men når regner man med HD kommer? oktober? tidlig/seint november? desember?

Lenke til kommentar
må si meg imponert over touch hd etter det klippet som ble linket. touch HD ser ut til å være mye raskere enn touch diamond som jeg har no.

 

Skal gå over til HD, savner hoetelefonutgang og større skjerm:)

 

 

 

Vet det ikke er satt noen dato, men når regner man med HD kommer? oktober? tidlig/seint november? desember?

 

De fleste nettbutikker forventer å få inn HTC Touch HD rundt 10.11.2008

 

EDIT: har sett nå at det er stor forskjell mellom nettbutikkene, varierer fra 1. november til slutten av november.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Jeg bestilte den fra MPX, av den enkle grunn at det var der den var billigst. Om jeg får mobilen den 5 eller 15 spiller egentlig ingen trille.

 

Med mindre du slipper frakt osv fra MPX, så er elprice 10 kroner billigere enn MPX. :)

 

Hadde planer om å vente jeg og, men det var såpass mange som hadde forhåndsbestilt, at jeg ville ikke risikere å vente ENDA lengre på å få den. Men såklart, vil man spare penger venter man til telefonen har vært i salg en liten stund. :)

Lenke til kommentar

10,-?! Da må jeg nok avbestille fra MPX med en eneste gang. :tease:

 

Fra spøk til revolver, førstemann som mottar telefonen skriver det her, helst med bildebevis. Og med EN gang!

Deal?

 

EDIT:

 

Noen som vet hva slags filtyper den støtter? AVI, MP4, MOV, WMV, MP4?

Kan man laste ned kodeker og slikt? Jeg er helt ny på det med Windows Mobile... :whistle:

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Noen som vet hva slags filtyper den støtter? AVI, MP4, MOV, WMV, MP4?

Kan man laste ned kodeker og slikt? Jeg er helt ny på det med Windows Mobile... :whistle:

 

Kjøp, nedlast og installer CorePlayer til Windows Mobile og du har støtte for:

 

Audio Formats:

MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, Midi*, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729, GSM

 

Video Formats:

H.264 (AVC), AVCHD, MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, WMV*, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1

 

Image Formats:

JPEG (420, 422, 440, EXIF Headers)*, BMP, GIF, PNG, TIFF, MJPEG

 

Container Formats:

Flash/FLV, Matroska, ASF, ASX, AVI, PS, M2TS, TS, 3GPP, MOV, MPEG-4, OGM, NSV*

 

Streaming Formats:

HTTP, UDP, UDP Unicast, RDP, RTP. RTSP, RTCP (keep alive), ASX, ASF, Multicast, HTTP Tunneling

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Det som virkelig kunne trenges er en tråd om hvordan utnytte mulighetene i en Windows Mobile telefon.

 

Nå når så mange har kjøpt/vil kjøpe WM telefoner som Touch HD, Touch Diamond, Touch Diamond Pro, SE Xperia X1, Samsung Omnia +++++

 

Da dette for mange er deres første mobile med WM OS så ville nok en WM tips og tricks tråd vaere nyttig.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Du kan ikke få hvilken som helst plass, nei.

 

Hvis du har Vista, så har du vel mulighet for sånn vær-greie på "Sidebaren". De alternativene du har der TROOOR jeg er de samme som du har på HTC HD-en. De jeg kommer på, er Oslo, Bergen, Florø og Ålesund (men sikkert Bodø også siden det er en nokså stor by).

 

Man bruker vel edge/hsdpa for å oppdatere været, så det koster muligens litt? Hvor mye tør jeg ikke tippe, har ingen anelse.

Jeg må henge meg på her ...

Jeg har hatt den orginale HTC Touch i fra i fjor sommer og elsker den fremdeles. Jeg har ikke hengt med på Diamond-tråden på dette forumet, fordi jeg gadd ikke henge med på all knotingen, og jeg oppgraderte heller ikke til Diamond fordi jeg syntes ikke forbedringen var vesentlig (jo-a det er mange forskjeller, men ikke nok til å bruke 5 000 hver sommer!), når det gjelder Touch HD, da begynner vi å snakke ...

 

Greien er at vi som har den orginale Touch har hatt værfunksjon siden i fjor sommer, og med enkle instruksjoner har vi klart å få fram værmeldingen nesten på enhver avkrok i Norge. Dvs. alle de stedene som du kan finne på Accuwether.com kan vi få på de orginale HTC Touch. Jeg kan ikke skjønne at det ikke skulle være mulig å mekke Daimond og HD på samme måten. Jeg har byttet til "hjemmesnekrede" ROM/operativsystem haugevis av ganger, og kjører TouchFlow 2D. Det som kjører på Damond og HD er TF3D. 2D ble utviklklet for noen måneder siden av HTC for en mobil i USA som heter Opal, den har et TouchFlow-system som er kliss likt det som er på Diamond, bare med litt færre animasjoner (ingner vesjoen 2 av 3D). Det jeg vil fram til er at når jeg mekker på samme måten med TF2D får jeg norsk vær for nesten den minste avkrok i landet. Jeg kan aldrig tenke meg at ikke folka på XDA-divelopers.com ikke klarer å lage en mekk slik at ikke hundrevis av norske byer og tettsteder er tilgjengelig på HD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...