Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brukt HTC tidligere, og lurer på hvordan syncen mot outlook o.a. er. Har de en god PC Suite? Dessuten syntes jeg det er rart at de ikke har en norsk side på weben? eller er det jeg som roter nå. Takknemlig for svar fra dere erfarne her:)

 

Noen som har noe betryggende svar til meg her eller? :)

 

Touch HD kjører Windows Mobile og er derfor strålende på synkronisering mot andre MS produkter, som f.eks. Outlook.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke brukt HTC tidligere, og lurer på hvordan syncen mot outlook o.a. er. Har de en god PC Suite? Dessuten syntes jeg det er rart at de ikke har en norsk side på weben? eller er det jeg som roter nå. Takknemlig for svar fra dere erfarne her:)

 

Noen som har noe betryggende svar til meg her eller? :)

 

Touch HD kjører Windows Mobile og er derfor strålende på synkronisering mot andre MS produkter, som f.eks. Outlook.

Ja, hehe, det skulle bare mangle /: Takk for svar i hvertall:) HTC på norsk web da? Nærmeste webside er dansk?

Lenke til kommentar

He, jeg har vært grisetent på Xperia frem til nå nylig, men nå har jeg omsider ombestemt meg. Føles egentlig som å bli omvendt hvor en må svelge at alt en har bestemt seg for er så bra med den mobilen en skal gå for ikke var helt sant allikevel. Nå er jeg helt HTC HD, og gleder meg til å få fatt i den. Skulle gjerne hoppa litt inn i fremtida hvor den sikkert kommer med fulltastatur og wm7, men sånn vil det jo alltid være..blir aldri bra nok vettu:)

Lenke til kommentar
Kjenner jeg HTC rett for du nok både en skjermbeskytter og en bæreveske/futteral. Likvell anbefaler jeg et InvisibleShield eller et Clear-Coat på det absolutt sterkeste når du får telefonen! Har satt det på alt jeg har og eier av mobiltelefoner, GPS'er, mp3-spillere og kameraer!

 

Trenger rett og slett ikke bekymre meg for riper lenger!

 

Sendte en mail til InvisibleShield, da jeg så at de allerede nå selger beskyttelse til G1. (Google telefonen)

Dette fikk jeg til svar:

 

I apologize but I do not think it will happen anytime soon. Unless someone from the UK actually sends us their Touch HD then we can get an accurate measurements so that we can create mass volume of shields, but until then, we will just have to wait and see. If you have any other questions please feel free to contact us again at your earliest convenience.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Kjenner jeg HTC rett for du nok både en skjermbeskytter og en bæreveske/futteral. Likvell anbefaler jeg et InvisibleShield eller et Clear-Coat på det absolutt sterkeste når du får telefonen! Har satt det på alt jeg har og eier av mobiltelefoner, GPS'er, mp3-spillere og kameraer!

 

Trenger rett og slett ikke bekymre meg for riper lenger!

 

Sendte en mail til InvisibleShield, da jeg så at de allerede nå selger beskyttelse til G1. (Google telefonen)

Dette fikk jeg til svar:

 

I apologize but I do not think it will happen anytime soon. Unless someone from the UK actually sends us their Touch HD then we can get an accurate measurements so that we can create mass volume of shields, but until then, we will just have to wait and see. If you have any other questions please feel free to contact us again at your earliest convenience.

 

:dontgetit:

 

Påvirker disse shield greiene skjermen? som fks. sense?

Lenke til kommentar
Kjenner jeg HTC rett for du nok både en skjermbeskytter og en bæreveske/futteral. Likvell anbefaler jeg et InvisibleShield eller et Clear-Coat på det absolutt sterkeste når du får telefonen! Har satt det på alt jeg har og eier av mobiltelefoner, GPS'er, mp3-spillere og kameraer!

 

Trenger rett og slett ikke bekymre meg for riper lenger!

 

Sendte en mail til InvisibleShield, da jeg så at de allerede nå selger beskyttelse til G1. (Google telefonen)

Dette fikk jeg til svar:

 

I apologize but I do not think it will happen anytime soon. Unless someone from the UK actually sends us their Touch HD then we can get an accurate measurements so that we can create mass volume of shields, but until then, we will just have to wait and see. If you have any other questions please feel free to contact us again at your earliest convenience.

 

:dontgetit:

 

Påvirker disse shield greiene skjermen? som fks. sense?

 

De påvirker ikke responsen til skjermen i det hele tatt. Når det gjelder hvorvidt InvisibleShield får inn shield til TouchHD kommer det nok mest ann på når den blir sluppet i USA. Men etter min erfaring er Clear-Coat.com flinkere til å ha shields til oppdaterte HTC-telefoner! Raskere levering også!

Lenke til kommentar

Clear-Coats er så å si akkurat like. Samme materiale og pakke. Fant dem helt tilfeldig og bestilte coats til Touch Pro`en min. Ikke bare fikk jeg det i løpet av 3 dager, men jeg fikk dobbelt opp (to sett av alt). Sendte mld til support og spurte om dette var normalt. De svarte at de bare ville gi meg to sett slik at jeg ble fornøyd første gang i tilfellet jeg ikke fikk det til første gang :p

 

Anbefales! Har skrevet en liten test av Clear-Coat her

Lenke til kommentar
Mpx byttet akkurat "forventet til oss"-datoen til 28.11.. :(

 

 

Ja, jeg så det.

 

Byttet:

 

Ubekreftet leveringsdato

10?-11-2008

 

Til:

 

Forventet til oss

28-11-2008

 

Ser ut som den endelige datoen har blitt klar. Også flere andre nettbutikker som hiver seg på denne datoen.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...