Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det mest talentlause systemet jeg har opplevd noen gang!!! :thumbdown:

 

Jeg og skjønner grunnen til at det blir slik for at det skal bli veldig mye vanskeligere å piratkopiere spillet... men da må da dem for faen få det til å fungere å ikke la folk bli enda mer tent på å faktisk piratkopiere det...

 

For det første så er bokstav/talla som er i koden skrevet med et gammel type skrift så er veldig vanskelig å lese for så å skrive jeg måtte skrive inn koden 5-6 ganger før jeg fant ut hva dem forskjellige bokstavene var i det heile tatt før så å gå videre til aktivering som gir meg samme beskjed som de fleste her inne at jeg lissom ikke har internett!!!!

 

:mad: Fanken for noe dritt! :mad:

 

For det tredje så har jeg prøvd demoen og det nye fm 09 er faktisk en total skuffende pakke med MANGE feil..

 

Det verste er faktisk at fm 09 ser 100% lik fm 08... i de forrige utgivelsene så vart det skiftet litt skins å sånt også.. men denne gangen er det helt likt.. og det er jo NITRIST!!!

 

Men jeg forhåndbestilte spillet så jeg må nok bare takle saken... men håper patcher å lignede gjør spillet intresangt etterhvert... så får man bare se...AAAAOOOOOFFFF!!!! :ermm:

Lenke til kommentar

Jævla piss - her kjøper man spillet på STEAM av alle plasser, så må man FORTSATT aktivere! Jeg spilte jo fint i natt uten å aktivere, men måtte reinstallere maskina i dag - og nå må jeg, men får ikke, aktivere.

 

I tillegg er spillet stappet med spyware, så lenge du er koblet til internett sendes det data til en reklameserver som tilbyr tilpasset reklame på arenaene.

Lenke til kommentar

Får fortsatt ikke aktivert, men prøver å holde hodet kaldt litt til, jeg har fortsatt tro på spillet, men SI må nok innrømme at de har gjort en liten blemme med alt sikkerhetsmaset, på det punktet var 08 utgaven bedre. Nå gjelder det bare for 09 å være bedre på det rent spillmessige, så kan jeg tåle å vente en time eller to.

Lenke til kommentar
Får fortsatt ikke aktivert, men prøver å holde hodet kaldt litt til, jeg har fortsatt tro på spillet, men SI må nok innrømme at de har gjort en liten blemme med alt sikkerhetsmaset, på det punktet var 08 utgaven bedre. Nå gjelder det bare for 09 å være bedre på det rent spillmessige, så kan jeg tåle å vente en time eller to.

Vel, jeg klarte etter mye om og men å komme meg inn på forumet, hvor folk syter over aktiveringsproblemet, og SI har selv gått ut og sagt at de har problemer med systemet for øyeblikket, men at de prøver å få rettet på det så fort som mulig, så det er nok bare å vente. Vil tro at dette ikke vil forekomme neste år :p

Lenke til kommentar
Får fortsatt ikke aktivert, men prøver å holde hodet kaldt litt til, jeg har fortsatt tro på spillet, men SI må nok innrømme at de har gjort en liten blemme med alt sikkerhetsmaset, på det punktet var 08 utgaven bedre. Nå gjelder det bare for 09 å være bedre på det rent spillmessige, så kan jeg tåle å vente en time eller to.

Vel, jeg klarte etter mye om og men å komme meg inn på forumet, hvor folk syter over aktiveringsproblemet, og SI har selv gått ut og sagt at de har problemer med systemet for øyeblikket, men at de prøver å få rettet på det så fort som mulig, så det er nok bare å vente. Vil tro at dette ikke vil forekomme neste år :p

Sliter med akkurat det samme som dere alle... har sommerfugler i magen, så mye gleder jeg meg til å spille det. Blir frustrert hvis det ikke blir fikset snart...

Lenke til kommentar
Dette er det mest talentlause systemet jeg har opplevd noen gang!!! :thumbdown:

 

Jeg og skjønner grunnen til at det blir slik for at det skal bli veldig mye vanskeligere å piratkopiere spillet... men da må da dem for faen få det til å fungere å ikke la folk bli enda mer tent på å faktisk piratkopiere det...

 

For det første så er bokstav/talla som er i koden skrevet med et gammel type skrift så er veldig vanskelig å lese for så å skrive jeg måtte skrive inn koden 5-6 ganger før jeg fant ut hva dem forskjellige bokstavene var i det heile tatt før så å gå videre til aktivering som gir meg samme beskjed som de fleste her inne at jeg lissom ikke har internett!!!!

 

Jeg kunne ikke vært mer enig. Det virker faktisk som om SI blir mer og mer inkompetente for hvert år som går. Jeg har kjøpt FM og CM hvert år siden 91/92, og for hver utgivelse blir det stadig flere bugs og tilsvarende økning i billige unnskyldninger.

 

Når de nå i tillegg klarer å stenge folk som faktisk har kjøpt spillet ute på grunn av tidenes latterligste kopibeskyttelse, frister det faktisk å sende spillet til SI og kreve pengene tilbake. Å laste ned en piratversjon går både raskere og medfører mye mindre irritasjon. Når jeg har kjøpt et spill, forventer jeg faktisk å kunne spille det med en gang det er installert - uansett slippdato, internett-tilgang og aktivering.

Lenke til kommentar

/signed på den nye artige feilmeldingen.

Jeg får AoC-lignende frysninger nedover ryggen.

Tenkte at når jeg først kjøpte FM09 ville det var helt andre boller.

Så feil kan man ta.

 

 

EDIT: Det som er litt morsomt her da, syns jeg, er at det må bli tatt i verk løsninger for å hindre piratkopiering, men de som faktisk kjøper spillet blir rammet somehow or another.

 

Are we pointing at ourself?

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...