Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

om man skal følge den logikken blir vi sittende med et spill som er dårligere enn FIFA MANAGER 09 til slutt....

 

Ja det er jo tydelig at pengene gjør at FM blir bedre hvert år.....

Har kjøpt alle spille i serien siden begynnelsen av nittitallet men i år så stikker jeg til piratbukta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og der var alt registrert og oppdatert! Tok bare to hyggelige timer slik at jeg fikk laget pizzabunn og drukket et par pils :)

 

Lykke til!

 

 

Hvordan fikk du det til ?

 

Var bare regelmessig innom PC-rommet og trykket på "Neste"/"Tilbake", så til slutt gav vel SIGames etter for presset. Hadde rimelig bra counter-attack, med Torres og Keane på topp ;-)

Lenke til kommentar

Jeg trodde det skulle gå, men så kom jeg inn på en side som het SoftAnchor, og da stoppa det. Får bare beskjed om at programmet ikke kunne koble seg til internett, så jeg kunne prøve å gå inne på www.sigames.com, men den sida er jo faen meg nede. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?

 

Noen som har opplevd detta? Har noen av dere fått det til etter det?

Lenke til kommentar
Jeg trodde det skulle gå, men så kom jeg inn på en side som het SoftAnchor, og da stoppa det. Får bare beskjed om at programmet ikke kunne koble seg til internett, så jeg kunne prøve å gå inne på www.sigames.com, men den sida er jo faen meg nede. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?

 

Noen som har opplevd detta? Har noen av dere fått det til etter det?

 

 

sitter fast på samme plassen!!!!

Lenke til kommentar
Jeg trodde det skulle gå, men så kom jeg inn på en side som het SoftAnchor, og da stoppa det. Får bare beskjed om at programmet ikke kunne koble seg til internett, så jeg kunne prøve å gå inne på www.sigames.com, men den sida er jo faen meg nede. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?

 

Noen som har opplevd detta? Har noen av dere fått det til etter det?

 

 

sitter fast på samme plassen!!!!

 

Så da er det bare å vente så blir det ordna etter hvert?

Veit noen hvor lang tid de håper det tar eller?

Lenke til kommentar
Jeg trodde det skulle gå, men så kom jeg inn på en side som het SoftAnchor, og da stoppa det. Får bare beskjed om at programmet ikke kunne koble seg til internett, så jeg kunne prøve å gå inne på www.sigames.com, men den sida er jo faen meg nede. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?

 

Noen som har opplevd detta? Har noen av dere fått det til etter det?

 

Start på side 1 i dette forumet å les deg igjennom så forstår du mer enn hva folk gidder å forklare akkurat nå.. Men det er bare å sprette en pils, se på tv, gå seg en kveldstur, spille et anna spill for du kan glemme å få spilt det for øyeblikket!

 

Fanken!!!!!!

Lenke til kommentar
Jeg trodde det skulle gå, men så kom jeg inn på en side som het SoftAnchor, og da stoppa det. Får bare beskjed om at programmet ikke kunne koble seg til internett, så jeg kunne prøve å gå inne på www.sigames.com, men den sida er jo faen meg nede. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?

 

Noen som har opplevd detta? Har noen av dere fått det til etter det?

 

 

sitter fast på samme plassen!!!!

Hehe, samme her :!: , har trykket Neste og tilbake 750 ganger nå

Lenke til kommentar
Og der var alt registrert og oppdatert! Tok bare to hyggelige timer slik at jeg fikk laget pizzabunn og drukket et par pils :)

 

Lykke til!

 

 

Hvordan fikk du det til ?

 

Var bare regelmessig innom PC-rommet og trykket på "Neste"/"Tilbake", så til slutt gav vel SIGames etter for presset. Hadde rimelig bra counter-attack, med Torres og Keane på topp ;-)

du kødde ikke no nei? :p æ leve i håpe her æ sitt æ ;o

Lenke til kommentar
om man skal følge den logikken blir vi sittende med et spill som er dårligere enn FIFA MANAGER 09 til slutt....

 

Ja, utvikleren sliter virkelig med økonomien for tiden etter mange år med flopp etter flopp. Aner du hvor stort FM2009 og FM-serien er? Aner du hvor skandaløst dårlig dette er?

 

 

dette er en glipp som er nok til å få folk sparka, men uansett: hvor mange reelle konkurrenter til FM er det?

Lenke til kommentar
om man skal følge den logikken blir vi sittende med et spill som er dårligere enn FIFA MANAGER 09 til slutt....

 

Ja, utvikleren sliter virkelig med økonomien for tiden etter mange år med flopp etter flopp. Aner du hvor stort FM2009 og FM-serien er? Aner du hvor skandaløst dårlig dette er?

 

 

dette er en glipp som er nok til å få folk sparka, men uansett: hvor mange reelle konkurrenter til FM er det?

Sant, det er ikke mange.. men den største er vel Fifa Manager..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...