Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siterer meg selv fra forumet på FMNorge, da jeg fortsatt ikke har fått noe svar der.

 

Jeg støtter gjerne FMNorge ved å kjøpe det via deres link og fra absoluttspill, men hvordan er det med Steam?
  • Om jeg skulle velge å kjøpe det derfra, vil jeg da få tilgang til spillet uten å gå via Steam hver eneste gang? Steam er av en eller annen merkelig grunn heller ustabilt her for tiden, og jeg kommer til å bli sprø om det fortsetter når jeg bare vil åpne FM.
  • Er å laste ned fra Steam eneste lovlige måten å spille spillet uten å måtte dytte i dvd-en ved hver oppstart?
  • Om jeg kjøper spillet i fysisk versjon, kan dette da bindes opp til Steam-kontoen min, slik at jeg har samme fordeler som jeg ville hatt om jeg kjøpte spillet via Steam?

 

Du kan kjøre steam i offline mode, og da funker alle spille som bare det. Ikke noe "no answer from server" eller hva som kommer. Evnt, så er spillet innstallert som vanlig. Lag en snarvei. Steam har bare snarveien, så du kan starte manuelt tror jeg. Hvis du kjøper det fysisk så kan det kanskje bindes opp til steam. Steam har en tjeneste der du kan skrive inn serial på spillet, så blir det akkurat som om du har kjøpt det fra dem. Men det gjelder ikke alle spill og selskaper, så du må sjekke det på forhånd i tilfelle. Men tror jeg vil anbefale steam. Slipper cd, greie priser, oppdaterer automatisk, god service, og alltid tilgjengelig. F.eks hvis du skal ha det på flere pcer.

Lenke til kommentar
får ikke spilt spillet før datoen. er sånn supersperre. må aktivere spillet online og i følge steam så er det 1 dag og 6 timer til man kan aktivere:) i morgen 00:00 mao. litt surt at det har blitt sånn. menmen down with piracy.

 

Kan bekrefte dette. Har allerede fått tak i spillet men får ikke aktivert det via Steam. Jævli trist siden man har skaffet det på lovlig vis. :(

Lenke til kommentar

Hat! Får invalid product code hver gang. Jævla dritfont de har brukt! :realmad:

 

Serr, går an å opplyse om at jeg må vente med å aktivere noen timer, i stedet for det maset om at tall og bokstaver kan ligne hverandre. Vel, fint jeg ikke har skole i morra, siden jeg må vente til klokka ett med å aktivere det.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...