Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Patchen kom jo i natt tomhel, jeg har jo linka til den :)
Antok at de som klaget hadde installert patchen, hvorfor ellerS klage? :p

 

leivz

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Patchingen har jo alltid vært en del av Football Manager (og gamle Championship Manager). Det har alltid vært bugs ved utgivelsen som har blitt fikset opp mer eller mindre kjapt.

 

De siste årene har første patchen kommet på release-dagen - dette på grunn av at de får masse tilbakemeldinger fra alle som har testet demoversjonen noen uker i forkant.

 

Så har det kommet 1-2 patcher i etterkant også.

 

Ettersom spillet er så komplekst er det veldig vanskelig for et lite test-team å prøve alle mulige ligaer og kombinasjoner for å finne alt av bugs i god tid før release - da måtte de i så fall ha begynt å gi ut spillet annethvert år.

 

Uansett kan det virke som om det henger igjen flere store feil etter første patch i år enn tilfellet var i fjor, og det er selvsagt ikke bra. Men jeg gidder da ikke å bli særlig irritert av den grunn - som enkelte andre tydeligvis blir.

Lenke til kommentar

jeg må si at det blir med skrekkblandet fryd jeg setter meg ned med spillet i helga.

 

demoen var ingen god opplevelse, og håper bare at mange feil blir fjernet og at ikke nye oppstår som en tidligere post peker på kan bli resultatet når vi snakker om et så omfattende spill som er så avhengig av god balansering.

 

noen som har spilt litt med patch og funnet ut om det funker bedre? ser ut som det er delte meninger her, selv etter patch.

Lenke til kommentar

Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed..

 

"Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett."

 

Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet ;) Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning?

Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe

Lenke til kommentar
Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed..

 

"Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett."

 

Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet ;) Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning?

Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe

 

Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!!

 

Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed..

 

"Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett."

 

Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet ;) Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning?

Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe

 

Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!!

 

Plundrer med internett aktiviseringen.. Når jeg starter spillet etter innstalering, så kommer det opp en bildet fra SoftAnchor Internettaktivering, og når jeg taster inn riktig nøkkel og klikker neste, så får jeg følgende beskjed..

 

"Beklager, men denne instalasjonen av Football Manager 2009 Certificate kunne ikke aktiviseres på grunn av følgende: Programmet kunne ikke koble til internett."

 

Jeg har internett forbindelse, siden jeg kommer meg inn her blant annet ;) Har lastet ned patchen og innstalert den. Har trådløst nett, hvis det har noen betydning?

Noen som har en idé, på hva som er krøll? Begynner å bli passe desperat nå... hehe

 

Akkurat samme som skjer her. Og når eg skal gå inn på sigames.com for hjelp så virker ikkje sida, men alle andre sider virker. Så det er nok bare at den ligger nede en stund, MEN FAEN SÅ LYST EG HAR Å SPILLE!!!

 

PS: aner ikkje korfor den der kom 3 ganger :p sorry..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...