Gå til innhold

Complexity

Medlemmer
  • Innlegg

    23 275
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Complexity vant dagen sist 27. oktober 2019

Complexity hadde mest likt innhold!

1 følger

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

65 659 profilvisninger

Complexity sine prestasjoner

11,8k

Nettsamfunnsomdømme

17

Hjelpsomme svar

  1. Denne viser også hvor viktig bra software er. Han eide en Model 3 før som han solgte grunnet Musk, og nesten alle problemene han har med Luciden var ikke på Teslan hans.. og nesten alle problemene er software relatert. 4 år siden den bilen ble sluppet og det er forsatt så ille bugs at bilen må taes factory reset på innimellom bare for å kunne brukes..
  2. Ja ser det nå. Står spesifisert app på Nordic S2 men ikke UNI3. På min Nordic S2 er det en masse kabler som henger ut og bare er klippet av. Vil tro disse er til eventuelle sensorer? Har UNI3 noe tilsvarende der man kan bruke?
  3. Uni3 har vel appstøtte? Litt usikker på hva jeg har slags variant men den heter Nordic S2 eller noe slikt. Siden den har app (må bruke nettverkskabel, ingen wifi) kunne jeg legge den rett inn i Home Assistant. Så den skrur opp vifta når man dusjer (luftfuksensor på badet) og kan og styre vifta opp og ned med zigbee lysbrytere rundt om i huset. Ville nok vært veldig enkelt å styre dette med en Co2 måler om flexitn var online
  4. Jellyfin er fantastisk. Serverne kan jo kjøre på alt mulig. En eldre Raspberry Pi omså. Må bare fortelle den hvor biblioteket ditt er på nettverket og du har en lokal "netflix" hjemme. Og er Open Source og gratis. Plex koster vel litt.
  5. Aha nei da blir det fort værre. Er den online kan du sette den opp til å styres på alle slags vis med f.eks Home Assistant..
  6. Funker Flexit appen på den? eller er den offline?
  7. Nesten litt rart når man får slikt luksusutstyr på Toyota Camry og Ford Mondeo..
  8. Ikke motorisert ratt på Ix3 nei. Får det vel ikke som en opsjon engang. Ville irritert meg og nå som jeg er så vandt med å slippe å styre med dette. Jeg liker å ha rattet ganske lavt og så at det da flytter seg unna veien når jeg skal inn og ut er og veldig kjekt. Men måtte nesten prøvd Ix3 for å sett om det var noe man følte behov for der.
  9. Complexity

    Volvo vs Audi

    Ikke vurdert VW ID.4 eller Skoda Enyaq? Er vel samme bil som Audien bare at alt er billigere siden Audi logoen ikke er der.. Ford sine biler (Explorer, Capri) er også samme platform som Audien og burde kansje og sjekkes ut.
  10. Kun kjennskap til de gamle. Gode greier men veier vanvittig mye. Den du tenker på veier 91 kilo. Flott når den sentrifugerer og står stødig men mareriett å få flyttet på.
  11. Tror du leter på feil plass? Her er første treff hos meg..
  12. Aller billigst er vel i B-vare hylla til en av de som selger slikt.. Men billigste helt nye er vel kansje Tesla sin Støtter opptil 22kW og har 7.3 meter kabel inkludert. Dette er jo noe man gjerne må kjøpe ekstra til andre ladebokser. Den er heller ikke helt dum. Kan sette opp en del ting på den i Tesla appen som du nok har fra før av om du har en Model Y. Praktisk knapp og for å åpne ladeluken og løse ut kabelen slik som på superchargers, men knappen vil jo da kun fungere på Teslan.
  13. Spørs om det er gammel eller ny bil du skal lade. De fleste nyere biler (og Tesla fra 2012) er jo smarte og kan smartlades uansett hva man kobler dem til. Ikke behov for en smart ladeboks i tillegg da. Så ville isåfall bare kjøpt det billigste som leverer tilstrekkelig med effekt.
  14. Jess. Veldig mye elendig design på Audi e-tron. Og helt hinsides priser.. De har jo f.eks eget ledningsnett til bremseklossene (slitasjevarsler) som ryker og koster en formue å bytte.. ryker gjerne før selve bremseklossene den skal varsle om ryker..
  15. Complexity

    Tesla - kaféen

    Jess en liten glipp der på morgenfristen
×
×
  • Opprett ny...