Gå til innhold

Electronic Arts til Hollywood (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud... :no: Ea har alt for mye makt som det er. Minner meg om et rike som prøver å få verdensherredømme. La det ikke skje! Spillene suger jo maks, og er preget av forhastelse og masseproduksjon. Hva kommer ikke filmene til å gjøre da? Forhastede filmer laget på forhastete og masseproduserte spill blir nok ikke bra :thumbdown: .

 

Boikott EA!! :ph34r:

Lenke til kommentar
Herregud... :no: Ea har alt for mye makt som det er. Minner meg om et rike som prøver å få verdensherredømme. La det ikke skje! Spillene suger jo maks, og er preget av forhastelse og masseproduksjon. Hva kommer ikke filmene til å gjøre da? Forhastede filmer laget på forhastete og masseproduserte spill blir nok ikke bra :thumbdown: .

 

Boikott EA!! :ph34r:

skate var da et veldig bra spill.

Lenke til kommentar

Det er så mye utappet materiale i de mange AAA tittelene deres at nå synes jeg virkelig at det er på tide med kvalitetsfilmer fra EA. Et Ringenes Herre aktigk episk slag ... vent, de har jo ingen spill som passer?

 

En ordentlig god sportfilm, som handler om en person som skulle tyre hele Liverpool! JA!...

Eller kanskje en bilfilm basert på NFS? EPIC!...

 

så vel som en tidligere annonsert The Sims-film

Sier sitt.

Lenke til kommentar
The Sims film faktisk, blir vel en dårlig versjon av American Beauty om de baserer filmen på en dårlig spiller :p Det er jo 0 story i The Sims.

 

om det blir slik jeg spiller sims så blir det vel 2 timer med tortur ved hjelp av å fjerne alle toaletter, dusjer, kjøleskap og fylle alle veggene med peiser

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...