Gå til innhold

Drømmefall-episoder på is (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nooooeeeesss!!!

 

Er vel egentlig ikke så veldig merkelig. Drømmefall er et spill som de tjente lite penger på grunnet for lite salg, mye på grunn av piratkopiering.

Njaa. Tørnquist har gitt utrykk for at over tid så har spillet egenlig gjort det nokså bra. Særlig fordi det har solgt overaskende bra lenge etter utgivelse. Men de hadde i følge dem selv litt trøbbel rett etter utgivelse ja.

Lenke til kommentar
Nooooeeeesss!!!

 

Er vel egentlig ikke så veldig merkelig. Drømmefall er et spill som de tjente lite penger på grunnet for lite salg, mye på grunn av piratkopiering.

Njaa. Tørnquist har gitt utrykk for at over tid så har spillet egenlig gjort det nokså bra. Særlig fordi det har solgt overaskende bra lenge etter utgivelse. Men de hadde i følge dem selv litt trøbbel rett etter utgivelse ja.

 

Adventure selger jo desverre tradisjonelt ikke så bra eller. Ihvertfall ikke i disse dager. Når det er sagt føler jeg argumentasjonen er litt merkelig "det går bra med oss, så vi kan ikke gi ut dette spillet".

 

AtW

Lenke til kommentar
Tips til Funcom: Håv inn penger med Age of Conan og ansett mere arbeidskraft. Fortsett Drømmefall. Er det egentlig vanskeligere? :)

 

Jepp, de kan begynne med å ansette meg!

*Hytte med nevene, og briste sammen i gråt for at de avslo søknaden min på AoC*

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...