Gå til innhold

TG08: Dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doh! Hvis TG08 blir den siste så blir det skikkelig surt! Håper de tar seg mer til vettet etter demonstasjonstoget. Skulle gjerne vært med på det!

 

Ellers ser det jo ut som om TG08 er både vellykket og morro!

 

Alle folka på TG08 må storkose seg videre! Hadde dessverre ikke sjansen til å komme der i år!

Sitter bare her hjemme og misunner TG-atmosfæren og de 5000 heldige som fikk kjøpt billett :p

 

The Gathering for ever folks!!!

:new_woot:

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Husker fortsatt når den første TG gikk av stabelen, og et par kamerater på datahøyskolen dro opp med sine amigaer. Selv har jeg aldri deltatt, men dette er en meget flott tradisjon som samler unge datainteresserte fra hele landet.

 

Disse mva tiltakene til Regjeringen får vi bare håpe blir nedstemt fra alle kanter.

 

Ellers mått jeg sjekke feeden til godeste Dahl og smelte 3Mbps'en opp på 37" på veggen i 1080i. Det var nesten som å sitta i hallen sjøl hehe.. med fordelen av at man slipper de sære luktene som kommer etterhvert som folk glemmer å dusje og er luftig i magen av dårlig mat osv :p

 

Kanskje man skulle hatt en "deathride" på plass hvor den heldige ble heist opp i taket i en line til han ble grønn i ansiktet av den gode luftmiksen som har steget opp der :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Husker fortsatt når den første TG gikk av stabelen, og et par kamerater på datahøyskolen dro opp med sine amigaer. Selv har jeg aldri deltatt, men dette er en meget flott tradisjon og som samler unge datainteresserte fra hele landet.

 

Disse mva tiltakene til Regjeringen får vi bare håpe blir nedstemt fra alle kanter.

 

Ellers mått jeg sjekke feeden til godeste Dahl og smelte 3Mbps'en opp på 37" på veggen i 1080i. Det var nesten som å sitta i hallen sjøl hehe.. med fordelen av at man slipper de sære luktene som kommer etterhvert som folk glemmer å dusje og er luftig i magen av dårlig mat osv :p

 

 

Kanskje man skulle hatt en "deathride" på plass hvor den heldige ble heist opp i taket i en line til han ble grønn i ansiktet av den gode luftmiksen som har steget opp der :p

 

Haha! Den der kan jeg rett og slett se for meg :!:

Lenke til kommentar

sikkert noen som har foreslått dette allerede, men er det ikke mulig å sende mail til noen om dette da?

 

Påvirke på den måten?

 

Hvis alle dette vedkommer sender en mail til diverse politikere, skulle det jo bli noen velfylte "kasser" rundt omkring :D

 

Mvh

Endret av Kokidoiten
Lenke til kommentar
Blir det lagt ut noe om foredraget til Robin?

 

Etter en samtale med Event sjefen fant jeg ut at videoene av seminarene mine skal legges ut, men siden han hadde en del å gjøre så kan dette skje først når TG08 er ferdig. Skal nok komme en artikkel om det på hw.no når vi vet at filmene ligger ute :)

 

Men gud det er godt å være hjemme igjen. Tar senga over presseplassene vi fikk anytime. Nå skal det nevnes at jeg kun satt der i en times tid for å installere noen spill før seminar nr 2, så det er synd på Dahl som skal være der "litt" lengre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...