Gå til innhold

TG08: Dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det lagt ut noe om foredraget til Robin?

 

Etter en samtale med Event sjefen fant jeg ut at videoene av seminarene mine skal legges ut, men siden han hadde en del å gjøre så kan dette skje først når TG08 er ferdig. Skal nok komme en artikkel om det på hw.no når vi vet at filmene ligger ute :)

Bra! Jeg hadde helt sikkert vært der om jeg ikke hadde følt meg minst 10 år for gammel for TG. :p

Lenke til kommentar
deler man filer internt på nettveket??
Det er vel det som er poenget med å ha LAN. Sammen med spilling.

Ingen fildeling, ingen LAN :p

 

 

uten og sette griller i hodet på noen uniforms kledde så må jo TG da være noe de tenker og raide....??

Det har alltid vært slik fra første TG hvor man omtrent swappet disketter. Hadde politiet ønsket å ødelegge dette arrangementet for å ta "petty crime" hadde de gjort det for mange år siden.

 

Riktignok raidet de BBS eiere hjemme og forlot åstedet med søplesekker fulle på den tiden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Flott initiativ det med demonstrasjonen. Får håpe svettingene blir med ut en tur...

 

Når det gjelder momsen de vil legge til, hva er begrunnelsen til politikerne som gjør at TG ikke kvalifiseres som et kulturarrangement?

 

Politikerne vil presse ut penger der det er mulighet å presse ut penger. dvs, alt det som er populært.

Lenke til kommentar
Jeg spørr igjen jeg.. Er det no aldersgrense på TG??

 

Håper det forsetter noen år til!! :love:

Nei, er ikke det. Men arrangørene anbefaler de under 16 og være sammen med noen (kamerater o.l.), samt at politiet skal ha underskrift av foreldrene til de som er under 16.

 

 

Noen som så han som tryna på vei inn til texaco på det demonstrasjonstoget? xD

 

 

Hvorfor siste tg ?

 

Det er jo bare og sette opp prisen! Vi er jo ikke akurat så fatige

 

isåfall må de betale for de to forrige årene som har vært

De kan ikke kreve moms for tidligere år, etter det jeg vet.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Jeg spørr igjen jeg.. Er det no aldersgrense på TG??

 

Håper det forsetter noen år til!! :love:

Nei, er ikke det. Men arrangørene anbefaler de under 16 og være sammen med noen (kamerater o.l.), samt at politiet skal ha underskrift av foreldrene til de som er under 16.

 

Da håper jeg at det blir til nesten år også :D

Fatter'n har lyst til å være med, sikkert noen kompiser også :dribble:

Lenke til kommentar
deler man filer internt på nettveket??
Det er vel det som er poenget med å ha LAN. Sammen med spilling.

Ingen fildeling, ingen LAN :p

 

 

uten og sette griller i hodet på noen uniforms kledde så må jo TG da være noe de tenker og raide....??

Det har alltid vært slik fra første TG hvor man omtrent swappet disketter. Hadde politiet ønsket å ødelegge dette arrangementet for å ta "petty crime" hadde de gjort det for mange år siden.

 

Riktignok raidet de BBS eiere hjemme og forlot åstedet med søplesekker fulle på den tiden.

 

da som nå, mest sannsynlig etter påtrykk fra noen karer i dress fra den sivile verden.

 

tingen er den at så lenge lovbrudd er unntaket heller den regelen så kan politiet håndtere det. men så snart det blir regelen heller den unntaket så har dem ikke mannskap, plass eller på andre måter ressurser nok til å ta seg av det hele.

 

si for eksempel at dem skulle ha buret inn hele TG for fyllebråk? tror ikke det er nok lokaler i hele fylket til å gjøre det på en korrekt/akseptabel måte.

 

det er rett og slett som å prøve å stoppe en foss med bøtter...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
oc1-564x376.jpg

Fra venstre: Hyleape (aka Jakop), Lucifer89 (aka Thomas) og WheelMan (aka Adrian) :w00t:

 

OC på sitt beste, selv om hovedkortet var så godt som dødt. Er det nå hvertfall :p

 

hvordan får dere finansiert slikt? komponentene er vel ikke akkurat billig?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Vet man hvilket hovedkort og eventuelt om det brukes (og hvor mange) kontrollerkort til den 15TB-riggen?

 

Personlig er jeg interessert i hvilket kabinett det er, Har en lIan Li server Cube, den har vle plass til ca så mange disker, men det er litt vel trengt i lengderetningen i det kabinettet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...