Gå til innhold

The Unrecent Pic Post v1.0 - Les reglene!


Snorre

Anbefalte innlegg

Det slår meg at det mangler en skikkelig bildetråd for gamle bilder av oss forumbrukere. RPP har blitt en meget populær tråd, noe jeg synes er utrolig tøft. Et forum der medlemmer tør å vise seg selv er ikke annet enn positivt. En del har også villet poste eldre bilder av seg selv, gjerne fra barndommen, men har da fått beskjed om at slikt ikke skal forekomme i tråden. Derfor kommer nå denne fine nye tråden. For at den skal fungere kreves kun noen få enkle regler:

 

1. Alle poster skal inneholde minimum ett bilde.

2. Bildet må være minst tre år gammelt.

3. Bildet skal være av deg, ikke moren din, ikke en tilfeldig jente i Hellas og ikke mobilen din i den grad det fantes for mange år siden.

4. Nytt bilde skal postes hver gang, vi trenger ikke se samme bilde flere ganger.

5. Jpeg foretrekkes som bildeformat.

6. Bilder i veldig høy oppløsning kan og bør skaleres ned (bruk gjerne gratistjenester som Imageshack)

 

(Løst inspirert av Aaltons regler i RPP V 2.0)

 

Da setter jeg igang med et bilde av meg fra da jeg var en liten pjokk på tre år:

 

selvportrett002hm5.th.jpg

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. Nytt bolde skal postes hver gang, vi trenger ikke se samme bilde flere ganger.

 

Liten leif.

 

 

Fint tiltak, begynte faktisk på en lignende tråd for lenge siden, men tenkte den kom til å bli helt avslått så jeg droppa det da.

 

 

 

edit: Yeah! Første svar i denne tråden :) Bildet er tatt på Tusenfryd i 2002. Det er meg til høyre på bildet og chilfiger til venstre :) Så søt jeg var med t-skjorta nedi buksa :D

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...