Gå til innhold

Populære måter å ødelegge mobilen på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde en 6210 som ikke funka sikkerlig, dvs signalene kutta ut så fort jeg kom innenfor vegger og tak.

 

nokia skulle ha fluss med kr for å fikse den.

 

dagen føre jeg kjøpte en ny fon så mista jeg den ved et uhell i betongen på jobben fra lommehøyde (og jeg er 198cm høy :p)

 

etter det så funka den 100% i minst et halvt år :hmm:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
...

dagen føre jeg kjøpte en ny fon så mista jeg den ved et uhell i betongen på jobben fra lommehøyde (og jeg er 198cm høy :p)

...

I betongen? I gulvet/bakken da? Jeg så nemlig en tilsvarende topp 10 liste fra storbritannia for noen år siden og ble litt overrasket da "begravd i flytende betong" i det hele tatt var med på lista...

Lenke til kommentar

Har mistet et par mobiler i snøen om vinteren og dermed ødelagt de. Også mistet jeg en SE K500 eller hva den het, i sjøen en fin sommerdag, det samma skjedde med min 6680.. Hadde også en Samsung Z540 som på mystisk vis aldri fungerte etter en tur på fylla.

 

Alle disse er ganske lenge siden, men er alltid trist å ødelegge mobilen sin. Mistet en iPhone i bakken her om dagen, og jeg kunne kjenne lyden av en iPhone som taff en grusete vei langt inn i hjerterota, helt forferdelig :p

Lenke til kommentar

Har greid å trykkskade (knuse) LCD-skjermen på min Nokia 5300 to ganger. Ikke aner jeg hvordan. Reparerte den begge ganger selv ved å kjøpe ny LCD-skjerm på Ebay (Ekte vare). Solgte den så til min mor som sannsynligvis er noe mer forsiktig enn meg. Min gamle Sony Ericsson T630 holder fortsatt koken though. ^^

Lenke til kommentar

Kusina mi har drept mange telefoner (ho er klønete...), men det rareste var den gangen ho drukna den i Cola. Ho hadde et glass med litt Cola igjen i mellom setene i bilen, ho trodde glasset var tomt, og slapp mobil oppi. Ikke lurt.

 

Jeg bada med min K700i en gang, men den funket etterpå. Jeg hadde skifta til badeshorts hjemme og bare lagt mobilen i lomma, så jeg ikke skulle glemme den. Når jeg kom på stranda bare heiv jeg av meg t-skjorta og løp i vannet. "FAEN!" tenkte jeg, etter ca 10 sekunder eller noe, og hoppet opp.

Lenke til kommentar

Mobilen min ble knust i en ødelagt dør. Jeg åpnet døren, men halvveis bestemte døra seg for å smelle tiblake på meg. Den mekaniske armen på døra var ødelagt og hang litt ned. Da døra ble åpnet, traff den armen og ble kastet tilbake veldig kraftig, selv uten at man dyttet noe særlig på døra. :S En knott i døra kjørte rett inn i låret mitt, eller rettere sagt på mobilen min, en 7390, hvor både glassplata på ytterskjermen, ytterskjermen og innerskjermen ble totalt knust. Resten av telefonen fikk seg også en støkk, jeg slet veldig med å få ut både SIM-kort og minnekort.. :/

 

Også hadde jeg en Simenes CX70 før. I fjor sommer knuste jeg dekselet flere steder ved å ha den i litt trange bukselommer og sette meg fort. Men.. telefonen fungerte jo helt til den ble to år gammel og hadde en lang og vanskelig alderdom. :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 2 mobiltelefoner i hele mitt liv. Nokia 3410 og Sony Ericsson K700i :D Begge er brukbare fortsatt.

 

En gang hadde jeg nokiaen min i lomma med skjermen vendt bort ifra låret. Så skulle jeg rundt et bord, så kom jeg borti kanten av bordet med låret. Gjett'a, den stripa (hakk) i skjermen på min lille Nokia :( Fikk fikset dette kort tid etter. Dette er vel det værste som har skjedd noen av mobiltelefonene mine :p Fått en bitteliten bulk på bakdekslet på min Sony Ericsson og, men denne er kjempeliten.

 

Har begge på rommet mitt nå faktisk. Fungerer begge to, bare plug'n play :) Men er ute etter ny tlf for the moment :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...