Gå til innhold

Sensible Soccer-dato satt (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper datoen stemmer denne gangen..

 

Blir greit å få et morsomt alternativ til PES og FIFA, selvom jeg skulle ønske noen snart laget et spill som tok de beste elementene fra nettopp Sensi, Kick Off og Total Soccer (sikkert ukjent for folk flest). Savner et nytt spill som baserer seg på "top-down" kamera, høyt tempo, og relativt høy teknisk terskel.

 

PES serien er vel det nærmeste man kommer idag, men det er ikke i nærheten av å gi deg den friheten man fikk i "gode" gamle dager. Bare det å legge en millimeterpresis crosspasning i bakrom ved å bruke aftertouch, ikke så mye som slår det, eller skru et skudd i lengste hjørne, og vite at det er 100% din egen fortjeneste...

 

Sensi gir jo dette, men det er over ti år siden spillet kom ut, noen forbedringer burde man jo kunne ha gjort siden den gang :D

Lenke til kommentar
I mine øyne er det beste fotballspill noensinne Fifa International Soccer, men ser virkelig frem til Sensible World of Soccer nå. Husker jeg spilte demoutgaven av dette i virkelig gamler dager, så blir et trivelig gjensyn.

 

Håper du tullet nå :)

 

Husker FIFA, etter å ha lagret replay fra 7 av de 10 første scoringene mine (som gikk rett i krysset), skjønte jeg sakte men sikkert at det kanskje ikke var jeg som var så talentfull... Etter ca 20 matcher, ga kompisene og jeg opp, og returnerte til Kick Off og Sensi.. NHL 94 og NHL 95 derimot, var utrolig bra spill fra EA.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...