Gå til innhold

HP med spillmaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinen har fått et uvanlig, men tilsynelatende lekkert design. Hele kabinettet er montert på en fot som sikrer god lufttilførsel til systemets 1100 Watt-strømforsyning. Hele kabinettet er laget i aluminium, og skal vi tro HP tåler det et press på opptil 270 kilo (600 pund).

Oi! Jeg synes ikke designet bare var tilsynelatende lekkert, men genuint lekkert :)

 

Men hva er poenget med at PCen skal tåle 270kg press? Har det noe å gjøre med at man skal kunne sitte på den eller stable veldig mange av de i høyden?

 

Videre er kabinettet spesielt designet for å forhindre varmespredning og samtidig gi god luftflyt.

Her er det vel en eller annen misforståelse. Varmespredning er jo en positiv ting, i motsetning til konsentrasjon av varme på bestemte plasser.

 

Regner med dette er et svar på Dells oppkjøp av Alienware og de resulterende XPS-systemene. Jeg tror dette blir hard konkurranse og liker spesielt at HP gir kundene større valgfrihet ved konfigurasjon.

Lenke til kommentar
As part of the design process, the Blackbird was put through the HP "House of Horrors," a torture chamber for technology designed to identify weaknesses. One test involved placing the machine in an industrial-sized paint shaker. Anything that broke was re-engineered until it didn't.
:wow:
Lenke til kommentar

Virker som en veldig godt designet PC, med kvalitet i alle ledd. Til 15.000 kr synes jeg dette er veldig bra, med tanke på at man må ut med 21.000+ for en Mac Pro, som nok er ganske tilsvarende på kvalitet. Det eneste som mangler er at man får denne ferdiginnstallert med Linux, men dét er vel å håpe på for mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...