Gå til innhold

HP med spillmaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at de har valgt en forholdsvis liten dimensjon på slangene.

Selv om vannmengde per tid ikke har mye å si for kjøle-ytelsen, tror jeg nok disse gir såpass stor motstand at det merkes.

Etter min erfaring vil også pumpen bråke mer etter hvor restrektivt systemet er.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Vanvittig pen. Til og med innsiden, alle komponentene og kabelføringen var tilnærmet strøken.

 

Uten neon selvsagt.

 

Med enda litt mer eksklusive materialer, feks detaljer i titan og karbon, så hadde det blitt gull. Jeg er overbevisst om at det er marked for dritlekre maksiner.

 

Man kan godt si at de fleste av oss som frekventerer hw-forumet er opptatt av mest mulig bang for the buck, og så får utseende komme i andre rekke og heller prøve å "gjøre noe med det" på sikt. (kabelføring, lys, modding, etc).

 

Her tror jeg HP har truffet en ny type kjøpere. De som vil ha en sinnsykt pen maskin out-of-the-box, med et lekkert og eksklusivt (og dyrt) design.

 

Det funker på mobiltelefoner, mp3-spillere, tver, stereoanlegg, kjøleskap og vaskemaskiner, så det burde iallefall fungere på pcer.

 

Simen1:

Men hva er poenget med at PCen skal tåle 270kg press? Har det noe å gjøre med at man skal kunne sitte på den eller stable veldig mange av de i høyden?

 

Foten er festet langt bak på kabinettet, så et trykk på fronten av kabinettet blir ganske mye tyngre enn den reelle vekten på trykket egentlig er. (Kraft * arm = osv)

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...