Gå til innhold

De ti mest populære i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tallene stemmer sikkert de, men tallene kunne kanskje heller vært basert på flere butikker.

Bare et lite spørsmål utenom artikkelen: Hvordan får man større skrift på meldinger på 5500? Morfaren min har kjøpt seg en sånn en og sliter med å lese hva som står. :)

 

Edit: Mente større. :!:

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Flott med litt statistikk! :)

 

Jeg har E65 og N73.

 

Savner litt bredere grunnlag enn bare Telehuset.

 

Hva med å slå sammen data fra flere kjeder, eller i alle fall presentere flere større kjeder hver for deg. Evt også nettbutikker med en viss omsetning.

 

Synes det minimum burde være data fra tre kjeder.

Lenke til kommentar

på fredag satt jeg å tasta sms på min e61i, plutselig kom det en kar bort og tok fram mobilen sin(e65) og skrøt som F..., var like før jeg slo han ned, men så sa jeg hva er forskjellen på de to...

han bare denne er bedre, den er den beste, jeg skal ikke bytte den ut før om 5 år bla bla bla...

 

til slutt sa jeg, jeg og du har nå taste konkurranse... den som taster raskest vinner mobilen til han andre. og vips så forsvant han :D

Lenke til kommentar
Hjelper det med mindre skrift om han ikke leser hva som står? :p

 

Større skrift får du ikke på 5500. Desverre.

 

Litt spennende tall her. Er som folk sier overhodet ikke representativt for Norges mobilsalg, men fint med litt rankinger likevel.

8743336[/snapback]

Jeg må bare si du tar litt feil her siden 5500 er en symbian tlf og Nokia har lovet og komme med en oppgradering til symbian serie 60 der du kan få forandra skrifta på sånn som på 6131 kan og 6300 :) men vet ikke om dem har fikset det enda men det skal komme etter det jeg hørte når jeg snakket med dem.

du kan jo også sjekke ut dette programmet http://shop.psiloc.com/en/Application,2622...+Font+Magnifier

Dette koster da penger men kan være godt verdt de stakkars 9,95 euro det koster :)

Endret av busch
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...