Gå til innhold

Fjorårets beste spill er kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer til Wii-Fan.net. Jeg har skrevet noen artikler for dem, og må si redaktør og øvrige medarbeidere er svært hyggelige mennesker. Det samme gjelder de fleste brukerene. Når det er sagt er jeg overasket over at Wii-Fan.net vant. Blant annet battlefield.no var jo en mer enn verdig kandidat. De har jo et utrolig stort community, en enorm aktivitet, og er veldig engasjerte. Litt av problemet er kanskje at brukerene til tider kan virke i overkant ironiske og useriøse, men skal ikke dømme noen her. Har selv en bruker på battlefield.no-forumet, og de har jo en rekke hyggelige brukere der!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Hårreisende at battlefield.no ikke vant prisen for beste community, om du spør meg. Kriteriene var vel:

 

• Kvalitet

• Design

• Oppdateringsfrekvens

• Sprelske påfunn

• Engasjement

 

Wii-fan er nok mye bedre på design, og muligens på oppdateringsfrekvens, men på de andre vil jeg si at de bli grisebanka av battlefield.no.

Lenke til kommentar

Det er jeg litt enig i _vamecum. Synes det skulle vært flere andre priser, i stedet/i tillegg til for beste spill i diverse kategorier. Det hadde vært et friskt pust med for eksempel en ærespris, eller noe i den duren. Og flere varierte innslag enn det håpløse emobandet som ingen har hørt om, men som likevel ble presentert som helter hadde vært på sin plass. :p

Endret av Aylars
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg noen gang har syntes SpaceWorld i Trondheim (på Torget) er en hysterisk god spillbutikk. Høye priser, få gode tilbud, og ikke så uhorvelig godt utvalg heller. Mest bare mobiltelefoner og DVD-filmer til ti ganger høyere pris enn andre steder i den sjappa der.

 

Skal uansett se Gullstikka-forestillingen på NRK2 når den går. Litt parodi må man jo ha. Den der forestillinga tror jeg bare er helt patetisk morsom. ^^

Lenke til kommentar
Synes det i det hele tatt var sykt at en Spaceworld-butikk kunne vinne noe som helst. :p

8062809[/snapback]

Ja, nettopp...

 

Fælt så mye som Zelda vant, men ikke ufortjent, langt ifra...

 

Spaceworldbutikk? Jaja, jeg foretrekker koselige lille EB Games i Ski, men så er jeg ikke jury...

 

Wii-fan.net, på tide å sjekke ut den siden...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at jeg noen gang har syntes SpaceWorld i Trondheim (på Torget) er en hysterisk god spillbutikk. Høye priser, få gode tilbud, og ikke så uhorvelig godt utvalg heller. Mest bare mobiltelefoner og DVD-filmer til ti ganger høyere pris enn andre steder i den sjappa der.

 

Skal uansett se Gullstikka-forestillingen på NRK2 når den går. Litt parodi må man jo ha. Den der forestillinga tror jeg bare er helt patetisk morsom. ^^

8062805[/snapback]

 

Det er ett levende bevis på at konkurransen her har en utrolig dårlig jury. Spaceworld i Trondheim er velkjent for å være den desidert dårligste spillbutikken vi har i Trondheim pga høye priser, trege leveringer og nylig fikk de kritikk for kundebehandling i avisen også.

 

Hva med den 100% gamerbutikken kalt Spiderman i munkegaten som består av ansatte som er 100% gamere ? Hvorfor vant de ikke ? Sånne ting irriterer meg grundig.

 

Og at New Super Mario Bros slo Shadow of the Colossus er også galskap.

Lenke til kommentar
Det er ett levende bevis på at konkurransen her har en utrolig dårlig jury. Spaceworld i Trondheim er velkjent for å være den desidert dårligste spillbutikken vi har i Trondheim pga høye priser, trege leveringer og nylig fikk de kritikk for kundebehandling i avisen også.

 

Juryen har ingenting med utdelingen av årets butikk å gjøre, det er en pris der de norske spilldistributørene stemmer frem en vinner.

 

Hva med den 100% gamerbutikken kalt Spiderman i munkegaten som består av ansatte som er 100% gamere ? Hvorfor vant de ikke ? Sånne ting irriterer meg grundig.

 

De har blitt kjøpt opp av Europas største spillbutikkjede, og blir snart spillbutikkenes svar på McDonalds.

 

Og flere varierte innslag enn det håpløse emobandet som ingen har hørt om, men som likevel ble presentert som helter hadde vært på sin plass.

 

Tja, Heroes & Zeroes vant f.eks. NRKs Urørt-kåring, og har spilt både på Quart- og Øya-festivalen, så helt ukjent er de ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...