Gå til innhold

Fikk du noe fint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boka Donaldismen, den siste Pondusboka, noe klær, førstehjelpsveske til bilen, den siste Thomas Dybdahl-skiva og sist, men langt fra minst, Western Digital NetCentre 500GB (harddisk med ethernet ;))

Den leste jeg igår :p hehe.. Pondus er genial.. :!:

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Boka Donaldismen, den siste Pondusboka, noe klær, førstehjelpsveske til bilen, den siste Thomas Dybdahl-skiva og sist, men langt fra minst, Western Digital NetCentre 500GB (harddisk med ethernet ;))

Den leste jeg igår :p hehe.. Pondus er genial.. :!:

7580154[/snapback]

 

De tre/fire første er best, men de er alle morsomme! ;)

 

Datating:

Tror komplett.no har disse, men min ble handlet inn via lokal leverandør. De hadde den ikke på lager, så jeg må vente til litt over nyttår før den kommer, dog. Fant en "tilgodelapp" i førstehjelpsveska jeg fikk, hehe

Lenke til kommentar

Jeg fikk 1500,- ,ei klokke, 2 x Pirates of Caribean: Dead Man`s Chest, Pitbullterje, boka "Norske Skip", Nokia N80 IE fra Amobil :D og litt til (myke pakker ++)

 

Hva jeg ga? En film på deling til broren og den eldste (lille)søsteren min, tre pynteglass til den eldste (lille)søsteren min, en lego ting til broren min, en film på deling til mine to andre søstre (de bor ikke samme sted som broen og søsteren min, siden de er pappa "sine"), og en stor sjokolade til hver av dem, også to CDer til mamma og kjæresten hennes.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...