Gå til innhold

Bilder av deres servere


-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

 

Bare serveren er egentlig i bruk her, test av rack.

Det er vel ikke mulig å feste serveren bak på det rack skapet? Vil det ikke bli for tungt å kun ha den festet i front da? (Serveren og svitsjen (det er vel en svitsj? HP))

 

Serveren ligger i bunnen slik at den også hviler på bunden bak, dermed vil ikke fronten bli like belastet. Racket støtter ikke feste i bakkant.

 

Svitsjen (som det ja er) henger bare i front, jeg regner med skapet skal tåle det da det tross alt er beregnet for svitsjer (dog litt mindre).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har endelig kabinettet fra Nextron.no ... SUPERMICRO selvfølgelig kommet.... og det kom på en pall!!!!! :dribble:

Med litt hjelp ble 'turbinene' i kabinettet litt roligere. PSU'ene er rolige ikke noe hyl som man vanligvis finner i slike kabinetter. Og med 10gbit nettverk mellom serverene er dette bare helt rått. SAS3 backplane med SAS3 kontroller fra adaptec (8885) som trengte en liten bios oppdatering for å fungere optimalt med backplanet fra LSI.

 

3 servere ligger å venter på å komme inn i racket... men MÅTTE bare ta et bilde nuh :w00t:

post-276937-0-33052000-1437348206_thumb.jpg

Endret av Snabel@
Lenke til kommentar

Oppdager nå at jeg har elendig transfer speed mellom arrays' men når jeg kopierer fra en annen maskin med 10GB nettverk så kommer jeg opp i 650mb/s ++    snodig

 

Edit:

Kopierer jeg tilbake til maskinen jeg kopierte fra så har jeg over 200mb/s der og---  diskene her er litt 'opptatte' så forskjellen i skriv og les er ok

 

Takk for det forresten..litt oppslukt av problemet med intern kopiering/flytting av filer

Endret av Snabel@
Lenke til kommentar

Oppdager nå at jeg har elendig transfer speed mellom arrays' men når jeg kopierer fra en annen maskin med 10GB nettverk så kommer jeg opp i 650mb/s ++    snodig

 

Edit:

Kopierer jeg tilbake til maskinen jeg kopierte fra så har jeg over 200mb/s der og---  diskene her er litt 'opptatte' så forskjellen i skriv og les er ok

 

Skulle gjerne ha hatt FULL spec liste, og hva du bruker den til :)

Ja jeg er nyskjerrig!

 

Evig digg å ha 10Gbit lan hjemme. Her kommer jeg over 1GB/s over lan.

Lenke til kommentar

Beklager off-topic. Etter at jeg hadde kost meg en del her inne i tråden (sett på folks bilder ol), så går jeg inn på komplett for å sjekke ut diverse racks..

 

første jeg får opp:

Zz7nNJM.png

 

Merkelig, da jeg ikke en gang har søkt\sett på rack eller tilsvarende utstyr i det heletatt, hverken hos komplett eller andre steder. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...