Gå til innhold

SLI-minne fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel omtrent som fatality merket.. ... du blir ikke en bedre spiller av å ha fatality hardware.. samme er det med disse.. du får ikke bedre SLI ytelse enn med andre minnebrikker med samme specs..

 

Det kan godt være gode minnebrikker... og de selger sikkert bra til de som går i fella....

Lenke til kommentar

Det kommer vel av at brikkene er programert med en eprom firmware som passer best til nvidia sli chipset tenker jeg.

 

Er nok en gimmick fra OCZ sin side, men skal ikke se bort ifra at disse brikkene fungerer bedre i et hovedkort med nvidia chipset enn feks intel chipset.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Tror at når det står SLI ready på minnebrikker betyr det at de har det der som heter EPP. Jeg har Corsair som også har klistremerke SLI Ready, det eneste jeg merker som er litt ekstra spesielt med dem er at jeg kan enable SLI minnet funksjonen i BIOSen (EPP), dvs, at minnet klokker seg automatisk til det som skal gi best ytelse til systemmet eller noe sånt, men jeg liker ikke det der og gjør alt manualt uansett, sett at mange som ikke bruker den funksonen.

Lenke til kommentar

Fint om HW.no begynner å løfte på panseret på de forskjellige minnebrikkene for å se hva som skjuler seg. Det er jo type pcb og IC’er er jo alfa omega for hva som bor i en minnebrikke. :dontgetit:

 

Må kaste meg på stupid1ty bølgen jeg og. " Venter til det kommer DX-10/Vista- sertifiserte brikker som er Stupid1ty godkjente." :!: :!:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
Mangler bare SLI godkjent harddisk, cpu, lydkort, nettverkskort og kabinett da så kan man trygt nyte SLI.

 

Men fra spøk til revolver, når kommer EAX-optimiserte mus?

7257905[/snapback]

Har hørt rykter om at det kommer samtidig som kabinett som er Vista Premium sertifiserte.

7258158[/snapback]

Er det noen som vil kjøpe mitt Windows 3.11 sertifiserte kabinett? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...