Gå til innhold

Nytt underforum ønskes..


Anbefalte innlegg

Jeg syntes TV forumet er så utrolig lite brukt med tanke på alle TV diskusjonene som går under "Diskuter spill og tilbehør - konsoll" og "Skjermer".

 

Det er høyaktuelt med bedre profilering av dette delforumet med tanke på skyhøy salg av plasma og LCD-skjermer og på grunnlag av xxx-vis av feilposter i bla. nevnte delforumer. Idag ligger det under Forum > Kultur > Film/tv > Video. Noen poster blir flyttet hit og så "dør" dem ut siden ingen finner dette delforumet.

 

Ønsker herved at denne kan plasseres direkte under "Hardware" (og evnt. hotlink under spilldelforumet) siden mye av bruken for flatTVer er i forbindelse med MediaCenter/HTPC, generell PC bruk og spill.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For meg virker det ikke særlig logisk å gå inn i kulturkategorien for å opprette en tråd om TV-er.

6512425[/snapback]

Nei, du er ikke den eneste som syntes dette. LCD/PlasmaTVer kan jo brukes som PC-skjerm, dermed bør vi egentlig få et eget kategori under HW.

 

Kan noen med autoritet på dette komme med en liten kommentar? :)

Lenke til kommentar
Må vel egentlig støtte folket i det der..den tilhører under hardware.

6549014[/snapback]

 

Egentlig synes jeg vi kunne hatt en forumkategori som het "Lyd og Bilde" eller lignende. Det er ganske mye diskusjon rundt HiFi, TV-systemer etc her, men det virker malplassert å ha det under Kultur (særlig Audio-delen).

Lenke til kommentar
:yes: Lyd og Bilde-kategorien var kjekk. Kulturkategorien er for så vidt grei den, men eg ville heller hatt ein eigen kategori for Lyd og Bilde som før. Skal du finne ein kategori der TV-spørsmål passer bra inn er ikkje Kultur det første du tenker på, Skjermer virker derimot veldig logisk, av forståelege grunnar.
Lenke til kommentar
Syntes nå fortsatt at TVer skal under Skjermen men Lyd- og bildekategorien var ikke dum nei..

 

 

Hva må til før noen tar denne "requesten" på alvor? Må jeg sende mail eller leser høyere makter dette emnet uten å svare?

6555594[/snapback]

Vel, Skjerm-kategorien ligger under Hardware og blir derfor assosiert med ein monitor. Har du ein felles Video-kategori med projektor, TV, lerret osv vil det være ein grei inndeling.

 

MP3-spelarar burde også havna i ein L&B-kategori, per i dag ligg den som underforum på Kultur -> Musikk.

Lenke til kommentar

Nå har jeg rapportert rundt 20 poster bare på første siden i Skjerm-kategorien for å påpeke alle feilpostene

 

Sende denne beskjeden:

Dette emnet er feilpostet og skal under Kultur -> Film/TV -> Video (https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=198).

 

Jeg rapporterer alle feilpostene i Skjerm-kategorien for å påpeke poenget med et bedre profilert TV-underforum. Les dette emnet under Tilbakemeldinger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604024&hl=

 

Igjen, påpeker klart og tydelig at vi trenger et bedre plassering av TV-delforumet :)

Lenke til kommentar
Hva må til før noen tar denne "requesten" på alvor? Må jeg sende mail eller leser høyere makter dette emnet uten å svare?

6555594[/snapback]

Det er ferie og de høyere makter er folk de også og de har også ferier og selv om det sitter en fyr på drift tilgjengelig så er det ikke sikkert han har tid til å stikke hodet innom her hele tida;)

Lenke til kommentar
Egentlig synes jeg vi kunne hatt en forumkategori som het "Lyd og Bilde" eller lignende. Det er ganske mye diskusjon rundt HiFi, TV-systemer etc her, men det virker malplassert å ha det under Kultur (særlig Audio-delen).

6549411[/snapback]

Så enig, så enig.

Ein eigen Lyd og Bilde / AV- kategori hadde kanonbra.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...