Gå til innhold

Dine største skuffelser og beste overraskelser


Anbefalte innlegg

Hei :D Jeg kunne tenkt meg en tråd der folk legger ut om sine værste skuffelser og største overraskelser på spillfronten. Har selv opplevd mye på begge punktene og det kunne vært fint å vite hva dere har gjennomgått. Husk at skuffelsene ikke trenger å være de værste spillene dere har spilt, ei heller overraskelsene de beste.

 

Her er min liste:

 

Overraskelser: :w00t:

 

1: The Sims

Hvordan kunne et spill basert på daglidagse hendelser bli bra? Dog ikke det beste spillet jeg har spilt. Virket uinterresant og kjedelig første gang jeg spilte det (hos en venn), men med tillegspakkene kom også (nesten) alt jeg savnet ved spillet. Kjøpte The Sims 2 med en gang det kom i butikken.

 

2: Sly 2: Band of Thieves

Splinter Cell for barn, lillebroren min fikk det jul. I spillet er du en tyvaktig vaskebjørn ved navn Sly. Sammen med kompanjongene dine (en skilpadde og en flodhest) sniker du deg rundt i en tegneserieverden. Fantastisk grafikk og ubeskrivelig morsomt.

 

3: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

Kjøpte det på billigsalg i Sverige. Det eneste jeg på forhånd visste om spillet var at det et eller annet sted (IGN?)var kåret til "beste Xbox-spill som ingen spilte: 2005"

Det kan oppsumeres med tre ord: skummelt, skummelt, skummelt. Kontrollene sitter etter to minutter, historien er fengende og du sitter med hjerte i halsen fra første stund...

 

 

Skuffelser :no:

 

1: The Elder Scrolls: Morrowind

Hadde store forventninger, men da jeg ble kastet inn i spillet uten noe peil på hva jeg skulle gjøre forsvant litt av motivasjonen. Kampsystemet var elendig og etter flere timer med spilletid i håp om at det skulle bli bedre, ga jeg opp.

 

2: Brute Force

Blanding av Halo og Ratchet and Clank? Kunne det fungere, nei det kunne det ikke. Etter en stund da jeg ble sittende fastklemt på en utrolig kjedelig planet full av grønne feer og en kappekledd gærning :hmm: orket jeg ikke mer. Dårlige kontroller, leveldesign og kjedelig grafikk.

 

3: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Eart

...for min del satt jeg med hjerte så høyt i halsen at jeg etter en stund måtte legge fra meg spillet. Har siden ikke våget å ta det frem igjen :ermm:

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok hende jeg legger til fler her etterhvert som jeg får tenkt meg litt mer om.

Føler dog at det jeg definerer som overraskelser, ikke akkurat er overraskelser da jeg ikke hadde hørt om alle spillene på forhånd, menmen.

 

Overraskelser

 

1. Final Fantasy VII

Det blir kanskje rart å si at det var en overraskelse, jeg visste ikke noe særlig om spillet på forhånd, dette var veldig tidlig i min "spillkarriere", så jeg hadde bare så vidt sett en video av spillet, uten at den gjorde noe nevneverdig inntrykk der og da. Men ga spillet en sjanse, og hvor glad jeg er for det den dag i dag. Aldri før har et spill trollbundet meg så mye. Engasjert så mye. Dette spillet fikk meg interessert i denne typen spill, og kom vel på en måte som en overraskelse.

 

2. Dark Chronicle

Dette spillet hadde jeg jo hørt om lenge i forveien. Hadde forgjengeren, Dark Cloud, i spillsamlingen allerede, og jeg elsket jo det spillet. Men da jeg leste at denne oppfølgeren ville bli i cel-shaded grafikk, ble jeg meget skeptisk. Gode kritikker gjorde likevel at jeg ikke kunne annet enn å prøve spillet, og det var en åpenbaring av de sjeldne det også. Fantastisk artig spill, og cel-shadingen passer perfekt.

 

3. Metal Gear Solid

Enda en perle som jeg hadde lest litt om på forhånd, og visste at det var masse forventninger til det. Skjønte ikke helt den store hypen rundt dette, da de få bildene jeg hadde sett fra spillet viste et spill i kjedelige farger og som så lite imponerende ut.

Ja, jeg var dum og ung den gangen. Men et kjøp av månedens PlayStation Magazine ga meg en demo av spillet, og jeg var i paradis nesten med en gang. De første minuttene var demoen veldig forvirrende, jeg var ikke så vant til denne typen spill, men etterhvert kom jeg inn i det, og var sulten på mer når demoen var slutt. Det gikk ikke lenge før jeg kjøpte spillet.

 

Skuffelser

 

1. Unlimited Saga

Jeg hadde hørt om spillet, tittelen var jo lovende, esken spillet kom i var vakker, og den hadde Square Enix sin logo på seg. Dette måtte jo bare være bra.

Få spill har skuffet meg mer. Dette makkverket av et spill er ikke verdt esken det kom i engang.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Tja, må jo tenke litt dypt nedi boksen min før jeg kommer på et fullstendig svar men kaster ut noen tinger først...

 

Overraskelse

 

TES: Oblivion

 

Joda, hadde sett for meg en del tinger med spillet, men da jeg krøp ut av avløpsrøret og fikk se den grafikken og de omgivelsene, da mista haka feste til kjeven. Har en del timer med TES: Oblivion nå, men det er fremdeles tinger med spillet som overrasker meg.

 

TLJ: Dreamfall

 

Historien fenget fra første stund av og var meget interesang hele tiden. Grafikken var mer enn brukbar og Zoë var bare fantastisk modelert (Alyx mista topp plassering for å si det slikt).

 

Skuffelser

 

Doom 3

 

Huff hvor spillet skuffet meg. Hadde sett for meg noe som kanskje kunne fenge en stund men endte opp med et repetivt spill alla dimensjoner. Har til dags dato ikke had gidd i kroppen til å innstallere spillet og fullføre det for det mister all gløden og blir til slutt en stor monsterslaktesuppe uten like.

 

TLJ: Dreamfall

 

Alt for kort, ALT for kort, jeg ville ha mer, jeg ville ikke forlate Arcadia og Stark da jeg brått ble slepet ut av spillet og fortalt at nå var det nok.

Lenke til kommentar

Overraskelse: Hideo Kojimas Metal Gear Solid 2. Det var lite som tydet på at man skulle kontrollere en karakter som Raiden. Snake holder god stand på en båt i første del av spillet, men plutselig synker båten. Snake forsvinner, og jeg får kontroll over en blond fjott jeg tror er hentet ut av et Final Fantasy-spill. Sjokket er et faktum og jeg er bokstavelig talt helt satt ut. Gang på gang gjentar jeg for meg selv; snart er det min tur til å kontrollere Snake igjen. Dette skjer aldri, men likevel får jeg en av mine beste spillopplevelser noensinne.

Endret av sep
Lenke til kommentar

Største overraskelser

 

TES: Morrowind

hadde aldri hørt om det, da jeg så en venne spille det, etter noen trussler om vold, fikk jeg låne det. og det har blitt mitt yndligs spill ikke noe spill jeg har brukt så mange timer med.

 

Knigts of the old Republic

liker ikke star wars, men det trengte man ikke, da historien var mye mye mye bedre enn i filmene.

 

 

Største Skuffelser

 

Metal Gear Solid 3

det hadde blitt roset så høyt opp, jeg hadde aldri spillt noen av de andre spillene men alle sa det var så bra, og det ble sammen lignet med Splinter cell osv.

jeg kjøpte dette til ps2(jeg kjøper nesten aldri noe til ps2.)

men for en skuffelse. hvordan dette kan bli sammen lingnet med SC vet ikke jeg. her møter man bie mennsker, folk som skyter lyn og andre magiske ting som ødla hele spillet. trodde en stund at jeg hadde fått feil spill, da det ikke minnet meg om noe av et jeg hadde hørt om spillet

Lenke til kommentar

Overraskelser:

 

Shadow of the Colossus siden jeg tenkte at dette var nok ett veldig sært japansk spill som var hypet opp. Ble veldig skuffet i starten av spillet men da jeg først møtte en kjempe fikk jeg gåsehud over hele kroppen. Hvordan kunne en så gammel konsoll som PS2 lage noe slikt ? Ikke nok med det så var gameplayen fullstendig fritt. Jeg kunne hoppe opp og henge meg i det jeg ville omtrent, aldri før jeg har hatt en så pur spillglede før. Dette er og forblir ett mesterverk. Shadow of the Colossus 2 til PS3 kommer til å bli gudelignende tror jeg.

 

Skuffelser:

 

The Matrix Online ! Jeg fulgte med det mmorpget helt fra starten av siden dette er virkelig ett tema som hadde passet 100% inn i MMORPG sjangeren. The Matrix er jo en virtuell verden hvor ting kan "tweakes" i filmene og det passer jo ypperlig som MMORPG.

Utviklerne lovet å skape en veldig troverdig slåssesystem med vakre animasjoner. Lite skulle jeg ane at dette skulle bli kniven i brystet til The Matrix Online. Systemet er 100% Random og du bare velger mellom 4 knapper hvor systemet Interlock regner ut hvem som vinner. Så det er altså tall vs tall og ikke spiller vs spiller. Altså 100x verre enn World of Warcraft til og med.

 

Ikke nok med det men så er alle de vakre animasjonene totalt ute av sync og etterhvert solgte de seg selv til SOE som er forhatt verden rundt :( Oppdateringene uteble i månedsvis og alt gikk til helvete.

Lenke til kommentar

Overaskelsar:

 

Hitman Blood Money:

Har aldri vert noko stor fan av Hitman serien, men dette spelet hadde noko heilt eige som gjor at eg rett og slett elska det. Trur det må ha vert noko me dei forskjellige banene osv. For ikkje å snakke om soundtracket var heilt enormt bra.

 

Fahrenheit:

Dette spelet er ikkje for vanskeleg, ikkje for lett. Eg berre elska stemninga spelet har! Syns også det var ganske heftig å spele "hunter" og "hunted".

 

Soldier of Fortune 2: Double Helix:

Spelte spelet i omlag 4 år i MP før eg gav meg med det. Nådde mine mål og fekk mine flotte overraskelsar! Flotte våpen og bra lyd, nokre av banene var berre heilt nydeleg bra gjennomført.

 

TES: Oblivion:

Spelte ikkje Morrowind nokon gong så eg var ganske redd for at eg ikkje kom til å skjønne meg på dette spelet, eller ikkje like det. Men faktisk syns eg det var veldig engasjerande og grafikken var vanvittig bra (hdtv, x360.)

 

Skuffelsar:

 

Hitman Blood money, Fahrenheit og CoD1-2:

Tykjer at desse spela var litt for korte. Sjølv om eg enda har stor glede av å spele dei opp igjen.

 

TES: Oblivion:

Gjekk lei etter ei stond, følte kanskje ikkje at det var så spennande lenger etter MQ var ferdigjort. Kanskje for dårlege rewards? Usikker, hehe.

 

Battlefield 2 MC: Ingen split screen mulighet på xbox360.

 

 

Eg kunne ramsa opp mange fleire overraskelsar og skuffelsar, men det får halde med dette så lenge. :thumbup:

Lenke til kommentar

Beste overraskelse:

 

KOTOR

GOTHIC 2

 

To fantastiske rollespill satt i ulike settings. Jeg digger Star Wars og den verdenen. Historien og plottwizten i KOTOR var genial. Gothic 2 var et veldig bra, gjennomført rollespill som jeg likte veldig godt.

 

Kommer ikke på noe mer her. Men største skuffelsen sålangt:

 

Broken Sword 3:

 

Etter 2 fantastiske spill der shadow of the templars (som ikke funker på xp lengre :( ) er en av mine absolutte favoritter. Gikk jeg til innkjøp av treern. Det var en relativt kjedelig opplevelse. 3D-en ødela, den hadde ikke den samme stemningen eller gode historien som de forrige. Og tafatte puzzles og kjedelig kassepuffing gjorde at jeg ville bare gjennom spillet så fort som mulig. Da finalen med dragen kom, var jeg helt nedenfor. En av de dårligste avslutningene noensinne. Jeg har ikke orket å spille igjennom det igjen. I motsetning til 1ern og 2ern.

Lenke til kommentar

Største overraskelse®:

 

Først og fremst Chronicles of Riddic - Escape from Butcher Bay. Ingen forventninger til spillet som kun inneholder singleplayer. Ikke hørt noe om det, bare sett filmene med Riddic. (Pitch Black og Chronicles of Riddic). Spillet har en knall grafikk som går Doom3-grafikken etter sømmene, bare at den dras lett av eldre maskiner. Hadde temmelig bra grafikk selv med det gamle GF4 Ti4200-kortet som jeg hadde. Story'n er intet mindre enn utrolig bra og FPD slosskamper er morsomt. Det er utrolig variert. Vin Diesel har stemmen og er utrolig antihelt. Svært gøy... bare å anbefale. :love:

 

FEAR: :thumbup:

 

Half Life 2 :w00t: . hadde små forventninger til dette spillet. Har spilt såvidt Half Life fra før og syntes ikke det var så spesielt bra egentlig. Fikk jo aldri med meg story'n da når jeg bare var innom, så det var jo litt synd. Uansett, HL2 var rimelig, derfor kjøpte jeg det. Hadde ingen forventninger til spillet whatsoever. Hypa opp trodde jeg faktisk... Kjempeoverraska... knallspill

 

Soldier of Fortune 2. Gammelt godt spill som jeg har mange timer bak skjermen.

 

 

 

Skuffelser

 

Der skiller Doom seg spesielt ut. For et blodfattig spill. Tung grafikk som krever mye av en stakkar pc, men gir ikke like mye tilbake.

 

Delta Force - Task force dagger. Elendig expantion til Land Warrior.

 

Multiplayeren til Medal of Honor - Pacific assault. Sist jeg spilte det var det kun sære servere med masse rare regler. Ingen løping, gravity-mod...pft... you name it. Bedre på LAN da heldigvis.

 

Splinter Cell - Chaos Theory multiplayerdelen. Så utrolig kjedelig. Kom meg aldri på en server da jeg ikke gidda å gå gjennom opplæringen. Knall singleplayer da, men ikke nok til å spille mer enn en gang.

 

Alle spillene under skuffelser ble solgt...billig...

Lenke til kommentar

Overaskelser:

 

KOTOR: Hadde prøvd meg litt på andre RPG, men likte de ikke. Dermed trodde jeg RPG var en tapt sjanger for meg, men jeg tok elendig feil. Etter bare en time med KOTOR var jeg hekta. Ville ha mer av historien, og vite mer om karakterene.

Spilte det i ca 40 timer sammenlagt, og regner det som utrolig velbrukte timer.

Da KOTOR2, kjøpte jeg selvfølgelig dette også, og spilte det i godt over 25 timer.

Håper virkelig de lager KOTOR3 :dribble:

 

Oblivion: Etter å ha spilt Morrowind, som ikke fenget meg helt, kjøpte jeg dette til 360.

Og FOR et spill! Så utrolig mye å gjøre, og likevel er det en twist i nesten alle oppdragene og det man må gjøre. Helt fantastisk bra laget. Har et antall timer lagt i spillet som bare KOTOR har fått meg til før!

 

Ninja Gaiden: Kjøpte dette nylig, etter å ha lest utrolig mye bra om det, og i tillegg var det kompatibelt med 360. Så da kjøpte jeg det for en billig penge og begynte å spille.... og spille.... og spille. Herregud, har aldri spilt et spill med slik slossing. Utrolig vanskelig, men fantastisk givende. Et mesterverk av et Ninjaspill. Hva skal man med The Matrix, når man har dette?

 

 

Skuffelser:

 

WOW: Ble skuffet over dette... har aldri liket slike spill, men hadde et håp for dette likevel

Lenke til kommentar

Overaskelser:

 

Zelda: Ocarina of time:

Det er det første zelda spillet jeg prøvde, og det hittil beste. Jeg likte veldig godt historien, og de vankelige gåtene. Det var også veldig stort og vakkert i forhold til det jeg hadde prøvd før.

 

Medieval: Total war:

Det er det første spillet jeg prøvde i total war serien. Til da hadde jeg nesten bare spilt vanlige RTS spill, men det var veldig vanedannende. Det er ingen spill jeg har brukt så lang tid på som dette

 

Skuffelser:

 

Empire Earth 2 The Art Of Supremacy:

Grunnen til at jeg kjøpte det var at jeg elsket Empire Earth og Empire Earth 2, men dette ble bare en verdiløs utvidelse uten noe nyskapning.

Lenke til kommentar

Overaskelser:

 

Gothic II

 

Må innrømme at mine forventninger ikke var høye da jeg lastet det ned, hadde ikke hørt om det (muligens fordi jeg lastet det ned før det kom ut), og hadde heller ikke hørt om Piranha Bytes. Likte spillet så godt at jeg kjøpte det etter at jeg lastet det ned. :)

 

GTA: San Andreas

 

Trodde at dette kom til å bli enda et "snu-byen-opp-ned-uten-grunn"-spill, heldigvis trodde jeg feil. Spillet hadde en god historie, og mye muligheter.

 

Skuffelser:

 

Mercedes Benz: World Racing

 

Så noen screenshots og trodde dette var et fantastisk spill – selvfølgelig ble jeg skuffet. Så for med noe som lignet på Gran Turismo, med mange biler (som kan kunne tune og style), og god variasjon. Spillet gikk stort sett ut på å kjøre rundt i ring (monotont som bare f...), spillet hadde ingen multiplayer, og grafikken var ikke i nærheten av hva jeg så på samtlige screenshots.

 

Republic – The Revolution

 

Leste om dette i et blad allerede år før det kom ut. Gledet meg som bare det, og da det kom ut gikk jeg inn på DC++ og lastet det ned. Jeg installerte spillet og gledet meg, desverre var loadetiden voldsom, spillet var vanskellig å lære, det var monotont, og det holdt så absolutt ikke hva utvikleren lovet.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Overaskelser:

 

TES: Oblivion :

 

Etter å ha prøvd Morrowind som jeg ikke likte i det hele tatt, så var det en stor overraskelse å prøve Oblivion som til de grader engasjerte meg. Tror aldri jeg har spillt et spill hvor man fra første sekund skjønner at WOW, dette spillet er bra. Nydelig grafikk!!

 

 

World of Warcraft:

 

Jeg vet erlig talt ikke hva det er som gjør og har gjort at WoW har blitt så populært. Men Blizzard klarte ihvertfall å gjøre meg "avhengig". Så mye morro med et enkelt spill tror jeg aldri at jeg har hatt, selv om spillet har hatt sine irritasjonsmomenter...

 

Fahrenheit:

 

Genialt og nyvinnende adventure spill. Tror aldri før at jeg har levd meg så mye inn i handlingen på et spill som det jeg gjorde da jeg spillt Fahrenheit. Til tross for en litt skuffende American-ending slutt på spillet så var dette etter min mening et helt genialt spill.

 

 

Skuffelser:

 

TES: Morrowind:

 

Kjøpte dette spillet for en del år siden, og det første som møtte meg var et spill jeg ikke klarte å sette meg inn i. Historien fra starten er ikke særlig fengende, og det er ikke mye som gir deg lyst til å si "dette spillet har jeg virkelig lyst til å spille videre". Det er godt mulig at jeg tar feil, og at spillet blir mye bedre etterhvert, men etter det jeg har sett var Morrowind en stor skuffelse.

 

TLR: Drømmefall:

 

Til tross for en nydelig grafikk og historie, så kunne jeg ikke annet enn å sitte igjen med en blandet følelse da jeg hadde spillt Drømmefall ferdig. Jeg sitter igjen med en følelse av å ha lest og hørt mye mer enn det jeg har spillt. Spillet er mer som en film enn et spill, og man blir litt sliten etterhvert av å høre på all pratingen. Til tross for at gjennomførelsen er bra, så er det heller ingen krevende sider ved spillet, og man vet hele tiden hva man skal gjøre. Tross for en bra historie med en litt trist og rar slutt, så kan jeg ikke annet enn å være litt skuffet.

Endret av MadDog777
Lenke til kommentar

Overaskelser:

 

Tomb Raider: The Legend:

Fin grafikk, fin historie, bra gameplay :) En HERLIG følelse!

 

Need For Speed: Most Wanted:

Passe grafikk, bra gameplay :D

 

Tomb Raider 1:

UTROLIG FAENS BRA GAMEPLAY! Sykt spill :)

 

Skuffelser:

 

Tomb Raider: The Angel Of Darkness:

Lara ligner ikke på Lara, mange grafikk feil, vond styring, sugen grafikk! Alt med dette spillet var GALT :)

Lenke til kommentar

Overraskelser:

TES:Morrowind

Jeg spilte dette i 10 minutter, fikk en liten innføring i alt mulig jeg kunne gjøre , løpe bort på butikken og fire gode år var sikret :cool:

 

D&D Generelt:

Hæ? Penn og papir? Terninger? Er det noe fett a? Ja! :D

 

Lighthouse: Skumlere og mer genialt spill skal du lete lenge etter.

 

Skuffelser:

Tja..

Doom 3: Skummelt i starten, ensformig før halveis er nådd.

Lenke til kommentar

ovraskelser

 

half life:

plutslig ut fra ingensteder kom spillet som rediefinerte hvordan skytespill burde være og forandret hverdagen min.

 

vampire the mascerade bloodlines:

redemtion var fryktelig dårlig og alle sa at bloodlines var fullt av bugs. men satan til unnerholdene PC rollespill, slike vokser ikke på trer.

 

pirates:

det enkle er ofte det beste yar!

 

skuffelser

 

heroes of might and magic 4:

2ern og 3ern er gudebra, 4ern gikk fort i glemmeboka.

 

comand and concer: tiberian sun:

spillet som revulutionerte RTS sjangeren NOT!

Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig... siden det tross alt er så tidlig på morning'en. :!: Men det jeg kommer på i farten er (velger bare ett spill i hver kategori):

 

Overraskelse:

 

Splinter Cell (med resten av serien). Tenkte at dette var primært et konsoll spill når jeg først oppdaget tittelen, så det sier seg sjøl at jeg ikke var noe særlig konsoll-freak på den tiden, men jeg skjønte straks utifra skjermbildene jeg så rundt på nettet at det så litt artig ut. Jeg fikk tak i PC versjonen og begynte å spille, og har vært hekta på serien siden. Ikke alle er like godt gjennomført, men det som har fengt meg mest er nok den geo-politisk orienterte historien i hvert Splinter Cell spill som gjør at man blir helt revet med. Minte meg nesten litt om Deus Ex, som er vel spill nr. 1 hos meg enda... og det bringer meg til:

 

Skuffelse:

 

Deus Ex: Invisible War. Det finnes nok mange grunner til at folk ikke synes oppfølgeren var i nærheten så god som originalen. Jeg tror det jeg forventet mer av i Invisible War var mye større områder og åpenhet i spillet. I tillegg ble jeg litt irritert over hvor mye det krevde av dataen min, men et nytt skjermkort fikset det problemet etterhvert. Invisible War er langt ifra et dårlig spill, det levde bare ikke helt opp til forventningene mine. (Jeg kom heller ikke på så mange andre spill som har skuffet meg gjennom tidene, men mange dårlige spill, derimot... :whistle: )

Lenke til kommentar

Overraskelse:

 

Oblivivon: Hadde lest om spillet i en test i GameReactor og siden den fikk 10/10 tenkte jeg at jeg skulle kjøpe det og jeg angrer ikke. Bedre rpg spill skal man lete lenge etter.

 

Prince of Persia Warrior Within: Hadde prøvd det første spillet og kan ikke si at jeg synes det var noe særlig bra. Jeg fikk dette spillet med sjermkortet mitt og synes det var bra.

 

Skuffelser:

 

Agte of Empire 3: Hadde ventet meg så mye av spillet etter 2'ern som jeg likte veldig godt og ble totalt skuffet.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Overraskelser:

Kommer ikke på noen særlige. Jeg er en nostalgisk spiller som sjelden prøver noe nytt med mindre jeg vet det er bra.

 

Skuffelser:

The Elder Scrolls IV - Oblivion: Jeg sier ikke at spillet er direkte dårlig, men etter utallige timer med Morrowind har jeg blitt lei av hele sulamitten. Slossesystemet, interfacen; hele sjela for å si det på den måten.

 

Might and Magic IX - En ekstremt stor nedtur etter noen fantastiske tidligere spill. Har spilt MM6 (det desidert beste etter min mening), MM7 (nr. 2), MM8 (ikke spesielt bra men ganske underholdende). Har ikke spilt MM1-5 noe særlig.

 

Dead or Alive 4 - Ekstremt gøy slossespill i starten, helt til CPUen counter-attacker, blocker og grabber deg en gang for mye. Compen spiller slik at spillet blir utfordrende, men ikke på en interessant måte. Compen er drittfeig til the bitter end (du har 1 character med 5% hp som lever (av 2) i tag og compen har 2 med fullt liv, men compen skal ikke gi deg en sjangs. feige *block**block**block**block**block**block*GRAB!SWOOSH!!BANG!KNAS!* K.O)

Enkelte av characterene er basert på bare å kunne blokke,counter -attacke og grabbe.

Dessuten gjør (kun) CPUens counter-attacks nok skade til å ta bort 50% hp i flere tilfeller. Counters skal ikke brukes til å drepe, og i så fall skal CPUens og playerens counters gjøre like mye skade.

 

selvfølgelig også heroes of might and magic 4 og 5

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...