Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titan Quest er et knalltøft spill. Jeg har skaffet det på stygge-måten bare for å teste, men jeg skal definitivt skaffe det originalt så snart jeg kan. Det er kjempestort (kjempelangt) og skillsystemet er veldig bra laget, man lærer nye, kule moves etter hvert. Våpen og rustninger er det mildt sagt nok av (og de ser så utrolig tøffe ut!).

 

Multiplayer har jeg ikke prøvd ut enda, men jeg har lest i diverse anmeldelser at det skal være veldig bra implementert. Å spille MP skal være akkurat likt SP, bare at man selvsagt har folk med seg.

 

Dessuten skal Editor-tool'et - som gjør til at man kan lage egne brett, quests og utstyr - være knallbra laget og enkelt å bruke.

 

Dette blir definitivt den neste hitten på vårt neste Mini-LAN, slik Diablo, Sacred og Dungeon Siege var for noen år siden.

 

Titan Quest er en verdig "oppfølger" til det gode gameplay'et i Diablo 2 og lignende spill. Artig å se at det er så langt også. Fint å se at noen spill i dag i det hele tatt varer lengre enn ti timer. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg fikk også testa spillet, den stygge-måten. Jeg tror nokk jeg kan komme til å kjøpe det om jeg ser det.

 

Enest problemet jeg ser at det er ALT for lett. På level 7 hadde jeg en DPS på 600, noe som dreper stygge fule bosser på et par slag.

 

Så klart kan du la være å bruke en sånn overkraftig build, men det er jo heller ikke så kult :p Du vil jo være så sterk som mulig.

 

En kompis av meg gikk rundt det på 29 timer, han sier han ikke skal fortsette med høyere grad enda, men at han kommer til å gjøre det.

 

Han endte på level 33, å sier at slutten var utfordrende.

Lenke til kommentar

Jasså? For enkelt? På visse bosser dør jeg opptil flere ganger, jeg. Er en erfaren rollespiller, og vet hvor jeg skal putte mine poeng. Er du en magiker? Jeg er en sverd/øks/meismann. Det er ofte mye vanskeligere for slike karakterer.

 

Avanore bør forøvrig også endre topic. "Titan Quest PC" forklarer litt dårlig hensikten med denne tråden.

Lenke til kommentar

Det er ustabilt i starten av spillet, virker som Hr.Jenssen erfarer det sammen.

 

Har merket en del grafiske feil, og textures som mangler jeg da. Men, det er som sagt for det meste i starten av spillet.

 

Noen ganger bli savedgamene fucka opp, da må du starte spillet om og om igjen til det funker. Går som regel fort da men.

Lenke til kommentar

Hmm.. har prøvd den "lovlige" versjonen.. og det klikker. Prøvd flere fixes også, men jeg gidder ikke stresse. Bestillte det nettop fra cdon, er definitivt verdt det! :D Håper retail versjonen funker, eller at det kommer en patch ganske snart.

 

edit: leif

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Demoen kjørte utmerket her, med unntak av at jeg måtte rote med noe greier i .ini-filen for å få oversatt menyene fra kaudervelsk til engelsk eller hva det nå var. Ingen krasj, og ingen framerate drop uansett hvor jeg gikk. Spillet var like enkelt og moro som sånne spill skal være, så jeg akter å kjøpe det når jeg får sjansen.

Lenke til kommentar
Anbefaler å vente til det kommer noen anmeldelser av spillet. Det ryktes å være sinnsykt ustabilt, med både kræsjing og grafiske glitches, både demoen og fullversjonen.

6404261[/snapback]

 

 

Anmeldelser finner du da over alt, kom for flere dager siden de. Sjekk ut gamespot og IGN for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...