Gå til innhold

Begynne å røyke


Anbefalte innlegg

Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

 

hehe:) Morsomt innlegg

Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

Du kan bli avhengig av alkoholen, men du behøver ikke å like øl for det.

 

Og hvorfor i h... skal du begynne å røyke?

Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

:!: Haha! Dummeste jeg har hørt. Det forgifter kroppen din, du liker det ikke, og likevel insisterer du på begynne? Iq er en fin bil. Men, det er vel ikke verre enn å prøve om og om og om igjen.

 

Har du ikke no bedre å bruke pengene dine på? Du kan godt få kontonr mitt, så kan du heller sette inn en femtilapp der i ny og ne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...