Gå til innhold

Asus lanserer Vento 7700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor 80mm vifteplasser? Kan vi snart få bannlyst 80mm på alt over desktop størrelse?

6208406[/snapback]

 

Ja, lurte på det samme, dette markedsføres som et kabinett for spillere, spillere er vel den målgruppen som har mest varme å flytte ut av kabinettet, og et kabinett for spillere burde bygged med det i øyet, få ut mye varme på en stille og grei måte.

 

AtW

Lenke til kommentar

skulle akkurat til å nevne det samme. 120mm vifteplasser takk!

 

Men problemet er vel at "spilleren" fremdeles antas å være en idiot som bare er ute etter maks ytelse uten tanke på verken støy (fordi lyden av spillet liksom skal overdøve maskinen??)

 

Bare en av grunnene til at jeg valgte CM Stacker (original) til min gamingboks..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Enig i at kabinettet var stygt. Det er bare Alienware som klarer å komme unna med slike kabinettdesign, fordi de gjør det gjennomført og har sin helt egen greie. Jeg så også på ASUS som en kvalitetsprodusent tidligere, men de har kommet med en så lang rekke med dårlige og billige (i kvalitet, sjelden i pris) produkter i det siste at det skal gå lang tid med mange gode produkter før jeg kjøper av dem igjen.

 

Nei, takke meg til Lian Li Modular Cube Case. :)

Lenke til kommentar

Hva i helvete har designerene til Asus røyka? Et eller annet må det være for å blitt sparket til fordel for sjefens 4år gamle sønn.

 

 

Hvorfor dekker hw.no i det hele tatt sånne lanseringer? Virker som om det kommer et par sånne kabinetter i uken og alle er totalt, fullstendig ubrukelige og spyfremkallende.

Hvorfor tør ingen utfordre Lian Li? Selger ikke de så bra som jeg har inntrykk av, de andre produsentene burde i hvertfall snart skjønne hva Lian Li har som ikke deres nye übermega1337gamingtower2k har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...