Gå til innhold

Asus lanserer Vento 7700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte faktisk linjene og fargene på dette kabinettet. Men jeg er nok litt for gammel for å gå for et slikt kabinett. Blir litt for fjortis. Av en eller annen grunn fikk det meg til å tenke på Audi. Som mange sier så er det helt uforståelig at man velger 80mm vifter i dagens kabinetter av en slik størrelse.

 

Samtidlig vil jeg si at det er til dels latterlig å si at man heller bør gå for Lian Li Modular Cube Case. Det er jo som to vidt forskjellige verdener. Med tanke på bruksområder så har de ingenting med hverandre å gjøre. I tillegg er Lian Li oppskrytt. Lian Li er ikke "the one and only" som enkelte her av en eller annen grunn mener.

 

 

Personlig liker jeg kabinetter med frontdør. Renere linjer og støyen reduseres kraftig fra cd/dvd rom.

Lenke til kommentar
Personlig foretrekker jeg kabinett uten dører fremfor "brønnene".

 

 

støtter denn. er utrolig lett og glemme døra når man løser ut dvd romen gjort det mange ganger :p

6209889[/snapback]

Eller for eksempel at døra står åpen og så kommer det et uforsiktig søsken eller en gjest forbi i stor fart... Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Personlig foretrekker jeg kabinett uten dører fremfor "brønnene".

 

 

støtter denn. er utrolig lett og glemme døra når man løser ut dvd romen gjort det mange ganger :p

6209889[/snapback]

Eller for eksempel at døra står åpen og så kommer det et uforsiktig søsken eller en gjest forbi i stor fart...

6210977[/snapback]

Personlig liker jeg Antec P180 veldig godt, god og relativt gjennomtenkt kjøling, og døra slår 270 grader, så den er "umulig" å brekke.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja... Jeg veit ikke jeg.....

 

Jeg synes vel ikke dette er det værste jeg har sett. Jeg vil ikke bytte mitt P180 mot det, men kanskje jeg skulle bytte den skranglekassa fra LianLi :cool:

 

Jeg er i ferd med å installere en rapid prototype maskin som kunne trenge en dedikert maskin, og der kunne faktisk et slikt utseende passe ganske bra.

Lenke til kommentar
Så for å summere:

- Bøtt øgly

- Plastic fantastic + litt stål

- Ingen 120mm vifteplasser

- Dyrt

 

Gi meg én grunn til å kjøpe dette fremfor f.eks Lian-Li PC6070 Scand. Anyone? ;)

6211547[/snapback]

 

Lian Li er ikke så bra som alle her inne skal ha det til! Har selv PC73SLB og det er et helt greit kabbis, men har hatt aopen, inwin, chieftech og I&S kabbiser som etter min mening er vel så gode til halve prisen. Tenk dere om før dere invisterer i tynne (og dyre!) aluminiumsplater (som er vanskeligere å modifisere på enn stål) fra Lian Li. :hrm:

 

Det Asus greiene der så ikke helt bra ut! Minner om alienware som mange prøver å kopiere designet til her om dagen. Forferdelig! Er for gammal til å like slikt design. Kan godt være at det er god matrialkvalitet da... :hmm:

Lenke til kommentar
støtter denn. er utrolig lett og glemme døra når man løser ut dvd romen gjort det mange ganger :p

6209889[/snapback]

 

har da dør på mitt kabinett, og dvd rom'n har ingenting problem med å åpne den. ei rimelig tykk alu dør, coolermaster cavalier 3.

 

dør er bra, øker det estetiske betraktelig samt reduserer littegranne støy fra dvd rom osv..

Lenke til kommentar

Er det ikke snart på tide at HW slutter å annmelde disse 14iss kabinettene som de fleste her på forumet (i allefall de som svarer) ser ut til å hate?

 

Det designet der kunne vært bra det dersom det har en funksjonalitet bak det som krever det!

 

3*80mm..?

Viftegrill bak hovedkortet (eller er det et BTX kabinett)..?

Frontdeksel som bare tar opp plass..?

To viftegriller i front som hver er større enn vifta som sitter innenfor..?

 

Dette må være det mest meningsløse kabinettet som er laget i år :roll:

 

Edit: Se på linken til Håkki hvor unødvendig mye plass den teite fronten tar opp!

Edit2: Nei det var ikke BTX heller ser jeg...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Jeg leste litt i tråden før jeg kikket på artikkelen og hadde derfor ikke så høye forventninger. Jeg må likevel si at jeg ble positivt overrasket. Dette er et av de peneste kabinettene jeg har sett i denne klassen. De fleste kabinettene av denne typen er veldig glorete og oser plastikk (for eksempel forgjengeren til dette), det synes jeg i stor grad de har klart å unngått på denne modellen. Det er ikke et kabinett jeg ville ha kjøpt, men jeg synes slett ikke det så så aller verst ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...