Gå til innhold

Vista Uprade Advisor for dårlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En BETA-versjon som ikke funker helt som den skal? Hva blir det neste?

 

Dette var litt vg.no, hw.no  :thumbdown:

6188389[/snapback]

 

De hadde jo sikkert planlagt at den skulle fungere?

6188410[/snapback]

Poenget er vel at Beta versjoner i utgangspunktet ikke er ferdige produkter og jeg tviler vel også litt på at dette er noe MS har brukt store ressurser på. For alt vi vet så er dette ett diplomprosjekt eller liknende en eller annen student har gjort for MS.

 

BTW: Programmet funket fint hos meg, jeg ble anbefalt Windows Vista Ultimate :) Dog har jeg ett par "devices" som det ikke finnes offisielle drivere til enda.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Jeg ble også anbefalt Windows Vista Ultimate

 

Men det var vel problemer med drivere til både lydkort og min Bluetooth dongle.. og den der smartkortleseren fra Norsk Tipping

 

Det det kommer vel produsentene til å fikse, så dete skal ikke by på noen problemer

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

det som forundrer meg er at flere nettsider bare er microfonstativ for MS,

tilsynelatende uten å sjekke produktet selv.

Upgrade advisoren fortalte jo bare hvilken drivere som kommer integrert i

Vista, og hvilken som må instaleres manuelt.

Latterlig

Lenke til kommentar

Det er google sin skyld at alle nå forventer at en Beta-versjon skal være helt fri for bugs og fanteri. Jeg tror jeg aldri har sett et eneste produkt fra google (siden GMail kom) som ikke har blitt sluppet som en public beta lenge før lansering, og gjerne slik at den aldri kommer seg ut av Beta-stadiet. En beta er en beta, og bør helst ikke lanseres med brask og bram med mindre den egentlig er verdig til å være mer enn bare en beta. ;)

Lenke til kommentar

Ja. Men hva er vitsen med å slippe det hvis man ikke kan bruke det til det man skal, næmlig finn eut om hardwaren støtter vista. Hadde vært greit hvis buggen gjorde at programmet hang seg eller lukket seg. Men hvis det er så uferdig at man ikke kan bruke det til det det er beregnet til, da er det vel ikke vits å legge ut beta for vanlige brukere.

Lenke til kommentar
Ja. Men hva er vitsen med å slippe det hvis man ikke kan bruke det til det man skal, næmlig finn eut om hardwaren støtter vista. Hadde vært greit hvis buggen gjorde at programmet hang seg eller lukket seg. Men hvis det er så uferdig at man ikke kan bruke det til det det er beregnet til, da er det vel ikke vits å legge ut beta for vanlige brukere.

6193103[/snapback]

 

Vitsen med å slippe det er for å finne bugs, slik at den ferdige, stort sett bugfrie versjonen kan slippes senere. Vanligvis pleier man derimot ikke å slippe beta-utgaver til fri nedlasting, men heller til en lukket testgruppe, for å unngå slike situasjoner som dette. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...