Gå til innhold

MSI-lansering: SLI for Pentium 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå gjenstår det bare får Intel å lage bedere CPU'er ;)

Intel har glimrende CPU'er allerede. De heter Pentium-M og kan brukes på Socket478-hovedkort hvis man kjøper en adapter fra Asus. I følge rykter skal det komme en versjon av adapteren for LGA775 også, men den er ennå ikke lansert eller avbildet.

 

Edit: Adapteren heter Asus CT-479. Dere finner mye info om den via google.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Hmm, da er det bare å vente på at noen andre hovedkortprodusenter lanserer et hovedkort for så å slå til :thumbup: Liker rett og slett ikke MSI, kan være noe med at de fleste HK'ene som blir levert av de på jobben er defekte.

Pussig, jeg har vel monter iallefall 100 maskiner i min tid og der er iallefall 40% av disse med MSI og dette er de kortene jeg har hatt suverent minst problemer med .

Lenke til kommentar
Hmm, da er det bare å vente på at noen andre hovedkortprodusenter lanserer et hovedkort for så å slå til  :thumbup: Liker rett og slett ikke MSI, kan være noe med at de fleste HK'ene som blir levert av de på jobben er defekte.

Pussig, jeg har vel monter iallefall 100 maskiner i min tid og der er iallefall 40% av disse med MSI og dette er de kortene jeg har hatt suverent minst problemer med .

da er det nok snakk om flaks/uflaks :hmm:

Lenke til kommentar
Den viften på kjøleren for strømregulatorne er vel strengt tatt ikke nødvendig. Jeg ser iallefall for meg at bruken av den ikke skaper en forskjell som rettferdiggjør den ekstra støyen.

Kommer ann på hvor høyt du klokker det da. Det er jo en kjent sak at et av de store problemene som oppstår når en klokker over 4.0 ghz er å få kjølt ned spenningsregulatorene. Tror dette kan bli bra. :yes:

Lenke til kommentar
Nå gjenstår det bare får Intel å lage bedere CPU'er ;)

Intel har glimrende CPU'er allerede. De heter Pentium-M og kan brukes på Socket478-hovedkort hvis man kjøper en adapter fra Asus. I følge rykter skal det komme en versjon av adapteren for LGA775 også, men den er ennå ikke lansert eller avbildet.

Ja, men som du seier er jo ikke Pentium-M for socket 775 enda.. Men jeg er enig at Pentium-M er bra CPU'er!

Lenke til kommentar
Den viften på kjøleren for strømregulatorne er vel strengt tatt ikke nødvendig. Jeg ser iallefall for meg at bruken av den ikke skaper en forskjell som rettferdiggjør den ekstra støyen.

På mange nye hovedkort har ikke spenningsregulatorene kjøling i det hele tatt, så det er nok ikke et stort problem å nappe ut strømkabelen til den vifta.

Lenke til kommentar

Hvis MSI bruker like lang tid for å få dette kortet ut til sluttbruker etter lansering som sitt Nforce4 kort , kommer kortet ca. om 4 måneder. Bli heller ikke overrasket om bundelen ikke er som på alle reviewene, eller som skrevet på boksen. Go MSI!! Jeg har blitt så utrolig glad i produktene deres etter det fantastiske K8N Diamond :sick:

Lenke til kommentar
Hvis MSI bruker like lang tid for å få dette kortet ut til sluttbruker etter lansering som sitt Nforce4 kort , kommer kortet ca. om 4 måneder. Bli heller ikke overrasket om bundelen ikke er som på alle reviewene, eller som skrevet på boksen. Go MSI!! Jeg har blitt så utrolig glad i produktene deres etter det fantastiske K8N Diamond :sick:

Tja MSI nForce4 var nå tiljengelig før feks DFI,dessuten er de ikke de først som har endret på innholdet i pakken :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis man skal fokusere på ytelse så ser jeg ingenting fra Intel som slår Athlon64 i år.

Tøv. Den nye P4 Prescott med 2mb cache knuser A64 på tunge oppgaver som videoenkoding, multiprosessering, og i de fleste strategispill.

:p

'og donaldbladet havnet bakpå lasteplanet til en lastebil som skulle med sand til Sahara'.

Digg at p!!!! alltid er best på 'tunge' og 'seriøse' arbeidsoppgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...