Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan gi bort... hmm... *tenke*... En musematte?

Hvis det er slikt at dette er seriøst, så burde kanskje noen som bor i Oslo-Området ta en tur til, ja rett og slett personen som spør etter en gratis PC. Får ikke personen vår (fra hw.no/overklokking.no, heretter referert som kontaktperson) lov til å komme på besøk, blir det ingen PC.

Synes dette er en grei løsning!

Lenke til kommentar
Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.

Hmm...

Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ?

Hva mener du? Å oppgi feil navn/nummer er så useriøst at du kan ikke vente at noen gidder å svare i det hele tatt!!

 

Hvis du mener at det var galt av meg å gi ut "Personalia" i denne saken, så mener jeg det var helt riktig!

Lenke til kommentar

De har jo samme etternavn da, Lisbeth (anonnsen) og Annie-Vera (eier tlf.nr). Er sikkert Lisbeths søster/mor som står ansvarlig for tlf'n (og mailen?!) siden Lisbeth er uføretrygdet.. Jaja, nok om det og OT.

 

Er seff med på å bidra med det som trengs jeg også.

Lenke til kommentar
Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.

Hmm...

Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ?

Hva mener du? Å oppgi feil navn/nummer er så useriøst at du kan ikke vente at noen gidder å svare i det hele tatt!!

 

Hvis du mener at det var galt av meg å gi ut "Personalia" i denne saken, så mener jeg det var helt riktig!

Tjaa... Hva vi vet om folkene ? kan være søster elns. ?

Ville du gått ut og tigget ting og tang uten videre ?

Seff er jeg skeptisk sammen med dere andre så det så..

Derfor hadde det vært greit hvis noen i Oslo kan sjekke ut saken

før vi gjør noe mer ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...