Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.

Hmm...

Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ?

Hva mener du? Å oppgi feil navn/nummer er så useriøst at du kan ikke vente at noen gidder å svare i det hele tatt!!

 

Hvis du mener at det var galt av meg å gi ut "Personalia" i denne saken, så mener jeg det var helt riktig!

Tjaa... Hva vi vet om folkene ? kan være søster elns. ?

Ville du gått ut og tigget ting og tang uten videre ?

Seff er jeg skeptisk sammen med dere andre så det så..

Derfor hadde det vært greit hvis noen i Oslo kan sjekke ut saken

før vi gjør noe mer ?

det er veldig vanlig for mindre heldig folk og reggistrere tlf på andre da dems egen kredit rating kanske ikke er så alt for bra

 

moderen gjør akkurat det samme har tlf på sin søster

 

jeg kan kanske sparke i med en DvD rom

 

EDIT: kom på at eg har en adm sak liggen en eller anna plass men det er noe skadete og er ikke sikker på at denne er så stabil .. kam prøve og teste til neste uke når eg har tid :)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det skjedd noe mere i denne saken. Har 2 fulle esker med komponenter jeg ikke bruker. Mangler bare harddisk, skjerm og mus/tastatur. Hvis noen kan skaffe dette kan jeg ordne resten og montere. Dette er sånt som ellers bare blir liggende. Blir bare glad hvis noen som har behov, men ikke har råd kan nyttegjøre seg dette. Tar meg gjerne en tur til Oslo og leverer dette etterpå. En kjøretur fra Halden er ikke lang...

 

Audioslave

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har en del SDRAM samt både en Pentium1 og en Pentium2 cpu. Det blir litt svakt kanskje? Har et par harddisker, cd-rom'er, diskettstasjon og et kabinett liggende også. Skjerm skal ikke være noe problem heller fra denne kanten. Jeg kan godt installere XP pro på en harddisk samt Photoshop, Office og litt stasj ( :whistle: ), og sende den videre?

Lenke til kommentar

Har liggende:

 

1 stk Soltek Sl-75KAV Socket A VIA KT133A m/RAID, 4x AGP-Pro, Ultra ATA-100

1 stk ABIT KT7-RAID Socket A VIA KT133 ATA-100

3-4 stk AMD Athlon CPU'er i diverse hastigheter

4-5 stk CPU-vifter av diverse fabrikater

4 stk SDRAM-brikker i diverse fabrikater (64-512 MB)

2 stk Creative GeForce 2

1 stk SoundBlaster Live 5.1

1 stk RealMagic MPEG-2/DVD Dekoderkort

1 stk Samsung 3,5" Floppy

1 stk Acer 16x DVD/48x CD-ROM Tray

1 stk Pioneer 16x DVD/40x CD-ROM Slot-in

1 stk Plextor 24x CD-R

1 stk Elsa Microlink ISDN-kort

1 stk Microsoft SideWinder Joystick med Force Feedback

1 stk Creative GamePad

 

Kabinett og diverse kabler...

Lenke til kommentar
Fra annonsen:

NB: Annonsen er slettet!

 

Hvorfor? Mon tro ....

 

Uabsett: Kjempetiltak.. har desverr ingen deler å bidra med (utenom en ny kab vifte og et GF2 eller Matrox kort (et av dem er defekt, gudene vet hvlket)...

 

Edit: HalTan: Det er slemt å gi bort Celly  :tease:

Annonsen er slettet/flyttet av Finn.no ? men jeg har snakket med henne

i dag og hun visste ikke orsaken til det ? Men de hadde ikke fått maskin

ennå så det så....(ca. 17.30 i dag) Dessuten ville hun synliggjøre seg her

i forum men jeg anbefalte henne til å vente litt med det :)

 

Deler : Socket A HK opp til XP 3000 og CD-rom....

Eller FC-PGA> alle Coppermine CPUèr

 

Ps. JEG76< :love:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Hei gutter og jenter!

 

Leste igjennom innlegget deres og må først og fremst få lov å si vi er imponert over innsatsen og engasjementet deres i denne saken. Utrolig moro å se at noen tar tak i en annonse som denne på Finn og lager et opplegg rundt det.

 

Vi har hjerter vi også, så vi ønsker selvfølgelig å kunne bidra med det vi kan. Når den av dere begynner å sette sammen en PC, så ønsker vi å kunne bidra med det som evt. skulle mangle. Er det noe vitalt dere trenger i denne saken så stiller vi gjerne med delene som mangler. Skal følge med litt i tråden, men send oss gjerne en PM hvis det er noe spesifikt.

 

Igjen lykke til i prosjektet og stå på! Verden skulle bestått av flere mennesker som dere!

 

Mvh,

Andreas Skotner

Netshop

Endret av Netshop
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...