Gå til innhold

FEATURE: Korleis er vikingtid-Noreg på PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

Det hintar jo til at Ubisoft har gjort meir med optimaliseringa denne gongen då grafikken er marginalt betre, men dei visuelle forskjellane går meir på kva type landskap det er enn kvaliteten. 

Ikke egentlig. Det hadde kun hintet til dette om GPU var bottlenecken. Noe det ikke virker som at det er i ditt tilfelle. 

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

  

Baldini skrev (1 time siden):

Sitter med en i7-9900K og et 3080, 32GB 3200mh ram, men dæven døtte skal ha dette på min PS5 om èn uke! :) Gidder ikke sitte å finjustere på settings når bare kan trykke "play" gi F og bare kose seg. Spillet blir sikkert bedre optimalisert etterhvert.

Vi har omtrent samme setup. Regner med du mener I9-9900k. Ellers har vi samme setup, 3080 (MSI Trio X OC) og 32gb minne. Jeg kjører ganske krevende oppløsning også på 3840x1600 og jeg har opp i mot 85 fps med alt på Ultra når jeg er i tette byer med masse detaljer. PS5 vil ikke klare noe i nærheten av kvaliteten du kan få på PC.

Det er et vanvittig detaljert spill med utrolig lang draw distance så virker ikke som det er dårlig optimalisert.

Endret av Avean
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Avean skrev (2 timer siden):

  

Vi har omtrent samme setup. Regner med du mener I9-9900k. Ellers har vi samme setup, 3080 (MSI Trio X OC) og 32gb minne. Jeg kjører ganske krevende oppløsning også på 3840x1600 og jeg har opp i mot 85 fps med alt på Ultra når jeg er i tette byer med masse detaljer. PS5 vil ikke klare noe i nærheten av kvaliteten du kan få på PC.

Det er et vanvittig detaljert spill med utrolig lang draw distance så virker ikke som det er dårlig optimalisert.

Det er rart for jeg synes dette spillet er vannvittig dårlig detaljert. Jeg synes grafikken er middelmådig. Ser ut som en krasj mellom PS4 og PC grafikk. 
 

Uten å ha målt fps virker ikke dette til å kjøre noe bedre enn RDR2 på ultra. Sistnevnte er alikevell i en helt annen liga når der gjelder grafikk og detaljer. 
 

 

Lenke til kommentar

Her er hva jeg for med normalt RTX 2080.

på "optimal" res 3440x1440 og alt på max altså ultra settings 45 til 19 FRS. Dette i benchmark.

Har 16 GB ram og kjører med AMD 7 2700X cpu og jeg syntes spillet flyter fint ikke noe hakking som jeg har merket så at ikke en gang et RTX 3090 holder mål da skjønner jeg ikke noe lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...