Gå til innhold

DNB-kunder sliter med å logge inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+241541

Hadde nesten aldri problemer med den gamle appen, men på den nye så får jeg feilmeldinger ved innlogging opptil flere ganger i uka. Appen i seg selv er grei, men kan ikke stole på at den faktisk starter når jeg trenger det. Heldigvis kan jeg bare bruke den gamle nettleserversjonen, men synes det er rart at DnB enda ikke har klart å få mobilappen mer stabil. Vet ikke hvordan det er med ios men på Android er den rett og slett elendig mtp stabilitet.

post-90435-17950_thumb.jpg

Endret av Slettet+241541
Lenke til kommentar

 

Litt feilaktig å fremstille det som om bare DNB har problemer når det er BankID som har problemer. Dette rammer alt som har BankID som innlogging, ikke bare DNB. Jeg har sbanken og samme problem der ...

 

 

Støtter denne. Rart å bare henge ut DNB her... Kommer heller ikke inn på andre offentlige tjenester som bruker BankID-innlogging. Dette problemet har ingenting med DNB å gjøre.

Lenke til kommentar

Litt feilaktig å fremstille det som om bare DNB har problemer når det er BankID som har problemer. Dette rammer alt som har BankID som innlogging, ikke bare DNB. Jeg har sbanken og samme problem der ...

 

Ja, samme her. Jeg har også Sbanken og kan ikke bruke BankID på mobil. Så her er vel DNB uskyldig...

Lenke til kommentar

Virker ikke som noe fungerer hos Sbanken. Fakturaer med forfall idag er ikke betalt, og ingen skattepenger godskrevet.

 

OK nå ser det ut som noe fungerer, ihvertfall ser jeg av saldo at regninger belastet. Virker ikke som problemene bare har hatt med Bankid å gjøre. 

Endret av Henrik58
Lenke til kommentar

Noen som har fått utbetalt skattepenger? Ingen jeg kjenner har fått utbetalingen enda. DNB, Danske Bank, Sbanken,

 

Har S-Banken, og fikk sjekket først selve skatteoppgjøret nå nettopp, og så logget inn i appen for å sjekke konto, og der var det jeg skulle ha tilbake fint plassert. Foreløpig dyttet over til sparekontoen fikk jeg og gjort nå.

 

:-)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt merkelig at Bank id og andre tjenester er utilgjengelige igjen og igjen fordi veldig mange nordmenn vil sjekke skatteoppgjøret. Jeg mener, det burde være teknisk mulig i disse dager å kunne forutse og planlegge for slike ting. Velger jo å tro at drift i de ulike parter vet hva de driver med, men at de er begrenset av økonomi. Det er bare trist at dette skjer igjen og igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet ikke om det har sammenheng, men vært litt problemer med VISA kortet på betalingsterminaler to-tre siste dagene i ymse butikker/bensinstasjon. Mått ta det ut å dytte inn på nytt, ikke godkjent, etc.

 

Ifølge ei berte i kassa på Europris, var forklaringen at "nye Visa-kortene er tynnere enn de gamle" (og dermed problem å lese) men har hatt mitt nye siden februar og ikke hatt problem før, så det stemmer i alle fall ikke for min del.

 

btw, fortsatt håpløst å komme inn i nettbank pr. nå (DnB)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg måtte bokstavlig talt bytte bank da nettbank rett og slett ikke ville fungere hos DNB. Og ingen visste hvorfor og kunne rette feilen. En solid gjeng med inkompetente tullinger.

 

Du skjønner åpenbart ikke at dette er en feil som ligger hos BankID og ikke hos DNB, men du har baller nok til å skjelle ut de som jobber i DNB pga dette allikevel.

 

Du verden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønner åpenbart ikke at dette er en feil som ligger hos BankID og ikke hos DNB, men du har baller nok til å skjelle ut de som jobber i DNB pga dette allikevel.

 

Du verden

Jeg kunne logge inn hos Sparebanken sør, If, Storebrand, Laanekassen, Vegvesenet, Gjensidige, Cresco, Santander og hos BankID sin test-side. Når jeg omsider endelig kom inn så fungerte ingenting i nettbanken. Uansett hva jeg trykket på så kom det "Teknisk feil". Så jo, jeg skjeller ut DNB!

Endret av sedsberg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...