Gå til innhold

Battlefield Vs battle royale-modus kommer i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battle Royal i mars. Det fjerde oppdraget i desember. Lanseringsdato har mistet mye av sin betydning

 

De har jo hele tiden vært klare på at dette ikke kommer før senere. Og det er et tillegg til resten av Battlefield. Synes det er mye bedre å holde multiplayerspill i live med nytt innhold, enn å presse inn kvantitet til lansering. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De har jo hele tiden vært klare på at dette ikke kommer før senere. Og det er et tillegg til resten av Battlefield. Synes det er mye bedre å holde multiplayerspill i live med nytt innhold, enn å presse inn kvantitet til lansering. 

Enig.

 

Ser at Rush også kommer etter lansering. Er det da lov å håpe på egne map som er beregnet for Rush?

Sluttet med Rush etter BF3 da kartene var helt elendige til den modusen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det avhenger av om det er nok innhold ved lansering. Et WW2-spill med kun UK og Tyskland høres i tynneste laget ut.

Jeg er enig og uenig :p

 

Ut i fra antall kart og våpen så skal det jo være ganske likt de tidligere spillene i serien. Og det har jo vært standard i mange utgivelser nå at det kommer 4 DLC pakker med nye kart og våpen gjennom spillets levetid. Forskjellen nå er jo selvsagt at dette vil være gratis slik at spillerbasen ikke blir splittet. Det ser forsåvidt ut som innhold kommer oftere men mindre av gangen ut i fra bildet. 

 

Det sagt så er 2 nasjoner syltynt uansett hvordan man vender og vrir på det. burde minst vært 4 til launch og jeg er overrasket og skuffet over at det ikke er planer om å legge til flere før tidligst april. Jeg trur riktignok at vi da i q2 evt tidlig q3 at vi ser en større pakke. som introduserer enten russland med 4+ nye kart og greier eller Japan/USA med pacific kart. 

 

De hintet jo forsåvidt også til at retur av gamle kart i et intervju tidligere. Hadde vært døds artig med en 1942 pakke med gamle favoritter. 

Lenke til kommentar

Single Player kommer vel til lansering neste måned?

 

Må si jeg er litt bummed over at ikke firestorm kommer ved lansering. Better make it perfect!

 

Kan være for mye BR for tiden (codbo og fortnite). Litt gambling fra DiCE mtp konkurrentene for etablert seg enda bedre, så får håpe firestorm puster frisk luft i sjangeren og tilbyr noe nytt.

Lenke til kommentar

Enig.

 

Ser at Rush også kommer etter lansering. Er det da lov å håpe på egne map som er beregnet for Rush?

Sluttet med Rush etter BF3 da kartene var helt elendige til den modusen.

 

Åh neida.. 

 

BF4

Golumd railway, hvis du klarte å beholde tanksene fra første mcoms... for en veivalsing det var.

Operation Locker med en god squad... en ballett i røyk :D

Telle sekunder før rushing inn i rød sone :p

 

Spilte på en fransk server FPS news, hardcore riktig nok. var en offical server, og folk whina og gråt... fikk til og med en erke franskmann.. michelle ...

 

Fankern meg magisk

Endret av Mickey_OT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...