Gå til innhold

SNIKTITT: Forza Horizon 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpte så inderlig at ryktene om Japan stemte, det hadde vært så sinnsykt kult, så når traileren rullet over skjermen på E3 og jeg innså at det var england var den enorme skuffelsen ett faktum.  Kommer nok til å kjøpe det å ha det sykt gøy med det , men klarer virkelig ikke å forstå hvorfor de valgte England når de allrede har hatt ett horizon spill i Europa. Første i USA, andre i Frankrike/Italia og tredje i Australia, burde det da ikke være Asia sin tur?  :hm:

Lenke til kommentar

Her var det ufattelig mye surk over valg av lokasjon.

 

Det har vel strengt tatt mye med ryktene som spådde at det kom til å bli japan som er ett land med en sinnsykt stor bilkultur og noe som ville være noe helt nytt og spennende for serien. Når det likevel ble England (gjesp) så er det en selvfølge at mange ble skuffet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Her var det ufattelig mye surk over valg av lokasjon.

 

Det har vel strengt tatt mye med ryktene som spådde at det kom til å bli japan som er ett land med en sinnsykt stor bilkultur og noe som ville være noe helt nytt og spennende for serien. Når det likevel ble England (gjesp) så er det en selvfølge at mange ble skuffet.

Har ikke England en stor bilkultur?

Lenke til kommentar

Har ikke England en stor bilkultur?

 

Selvfølgelig har England det, jeg har ikke påstått at de ikke har det. Jeg er bare skuffet over at det ikke ble Japan da jeg tror det hadde blitt ett mye mer interessant spill der en ville ha utforsket en bilkultur litt utenom det vi er vandt med i Europa. 

Lenke til kommentar

Hvis dette kun er tilgjengelig via Windows Store for Windows så blir det nok ikke noe kjøp. Kan ikke fordra Windows Store. Det er en horribel opplevelse og bruke. Såvidt jeg vet er ikke Forza spillene på Steam.

 

Windows Store ja. Ja kan ikke fordra det selv, er helt umulig å organisere ting der og det er som regel 2 innlogginger. En for Store og en for Xbox servicen i Windows. Blir nok å kjøpe det uansett siden jeg har ingen valg men skulle ønske alle mann gikk for Steam. Selv Origin er helt useless. Brukes kun for Battlefield spill.

Lenke til kommentar

Spill i windows store kjører og i "borderless window mode" istede for fullscreen,så Crossfire eller SLI kan ikke aktiveres..

 

Forza Horizon 4 kommer vel til Xbox Game Pass når det blir lansert, og man får 14 dager gratis Game Pass.
Og siden det er "Play Anywhere" supported kan man kansje spille det på pc og med Game Pass.

 

Istede for å kjøpe spillet for mange hundre kroner kan man spille det og hundre andre spill for 99kr i måneden.
Tipper jeg gjør det slik, da jeg som oftest er forsynt av Horizon spillene etter noen måneder. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...