Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken kvinnekropp synes du er mest attraktiv?


  

54 stemmer

  1. 1. Hvilken kvinnekropp synes du er mest attraktiv?

    • 0
      0
    • 1
      1
    • 2
      16
    • 3
      22
    • 4
      2
    • 5
      10
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      2
    • 9
      0


Anbefalte innlegg

Hvilken kvinnekropp synes du er mest attraktiv? Synes fokuset bør holdes på hva man foretrekker, og ikke på det man evt ikke foretrekker, slik at ikke tråden forvandles til en hetsetråd av kropp eller andres preferanser.

 

 

http://dailygreatest.com/timthumb.php?src=http://dailygreatest.com/wp-content/uploads/2014/11/96.jpg&w=750&h=&a=t&q=75

 

(poster bildelink, fikk feilmelding da jeg skulle lime inn bildet)



Anonymous poster hash: 21e61...ccb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig valg. 3 & 4 er jo veldig like. Burde hvert en mellomting mellom 2 og 3/4. 

 

;) Kanskje ikke helt optimalt, men det beste jeg fant etter å ha scrollet gjennom google. Synes det rommer det meste fra tynn, slank, trent, normal, lubben og stor. Men det finnes så klart flere variasjoner, men dette er det nærmeste jeg fant.

 

Anonymous poster hash: 21e61...ccb

Lenke til kommentar

Den der har blitt brukt før, det bildet på dette forumet til å spør om nøyaktig det samme som du spør om.

 

3-5, og til nøds 2 :love:

6 og over er uaktuellt.

5 er fint nok å la øye falle på, men det må da være noe upraktisk for kvinnen å drasse rundt på det. Så 3-4 er nok de beste. Men, jeg er smart nok til å forstå at fysikken varierer mellom individene. Så for noen så er den vekten på 5 det kvinnekroppen legger seg på naturlig.

 

Forresten, nå overså jeg jo nr. 8 da som er nokså digg om man liker muskulatur. Men 9 er for veltrent på en kvinne etter min smak.

 

Om du liker nr 9, så kan du like godt date en mann, som har kvinnehårparykk og makeup :p

 

Personlighet og kjemi er vesentlig. +1 for det Aiven.

 

 

Sånn, hjalp det litt trådstarter?

body.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Nemlig. Helt enig.

Men helhet teller også. Man kikker jo over hele kroppen når man først beskuer en kvinne (som gutt/mann, vil jeg påstå).

 

Fra et evolusjonsståsted så er et vidt hofteparti visstnok vesentlig for å tolke at kvinnekroppen er fruktbar. Altså et vesentlig kriterie det også. Men det er jo ihvertfall noe forskjell mellom et vidt hofteparti og et svært overvektig hofteparti da. Men, det er pga. hormonelle forhold vanlig at kvinner er litt flabby.

 

Her nedenfor så synes jeg begge versjonene er innenfor. Selvsagt så er den trente litt sunnere kardiovaskulært sett, mens litt kroppsvekt er sunt i det lange løp. Skinny bitches kan få et kortere livsløp mener jeg å ha hørt.

 

 

plank4.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Det er jo egentlig gledelig å se at smaken er såpass spredt, det burde gi håp til kvinner som er misfornøyde med kroppen sin. Min homelitikk-lærer sa en gang at enhver forkynner regner det motsatte av seg som den ideelle forkynner. Jeg har ofte inntrykk av at enhver kvinne regner det motsatte av sin kvinnekropp som den ideelle kvinnekropp. Dette kan i det minste ikke legitimeres i menns smak, som det kommer fram her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...