Gå til innhold

Gigabyte lanserer RAM-moduler uten RAM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RGB-LED er genialt fordi man kan velge matchende farger til eget varemerke/ønske (matche farger). Det verste  er når produsenten har valgt fargedetaljer for deg slik at når man kombinerer flere komponenter blir fargene helt tilfeldig, seende ut som et loppmemarked uten system eller struktur. ASUS for eksempel før de begynte med RGB-LED, utgikk fordi de tvang deg til å ha komponenter med røde detaljer i et oppsett som hadde grønt eller blått fargetema. Nå kan man endelig velge den fargen som passer på hovedkort og diverse.

 

Det er viktig at alt man kjøper har matchende farger og med RBG LED har man den friheten man treger. Ofte kan man justere ned intensiteten slik at det ikke skjærer i øynene, på tastatur for eksempel, der er det for skarpt med maksimal intensitet.

 

Det beste er selvsagt å lakkere komponentene i ønsket farge, men RGB-LED er et godt supplement.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem andre enn nykonfirmerte gamere er det som vil ha en eneste LED-pære inne i, eller utenfor for den saks skyld, kabinettet sitt?

Vel, jeg er hobby-gamer, og det er riktignok 18 år siden konfirmasjonen min, men jeg vil gjerne ha LED-lys i PCen min - MEN jeg sverger til HVITT lys, og ikke noe annet.

https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2gRXCkzZFeIoRNkDB

 

Ting som dette er bare - som tydeligvis er et vanlig uttrykk i disse dager - "RGB cancer":

https://youtu.be/unc39y4ymVM?t=365

 

Og ikke noe for meg, uansett hvor dyr og bra PCen måtte være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse er for å slippe at slottene fylles med støv. Har funnets lenge uten lys.

 

Ja, det er bra at dette endelig kom så slipper vi å slite med dette store problemet lengre enn nødvendig. Selv har jeg mistet 3 hovedkort pga støv i tomme ram slotter... :/ (ironi for de som ikke forsto det)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...